Thursday, May 13, 2010

domnisoara din blanita



















asa doarme jazz de cind s-a facut cald.

pe 11 mai a facut deparazitarea cu cestal si frontline. mi-a fost rusine sa zic la vet ca ii dau si carne cruda. si ma jur ca nu mai pupa vreun fir, dar mi-e tare mila de ea, fiindca e singurul lucru care-i place. altfel maninca royal canin, friskies si whiskas, si leonardo cu somon. dar tot mai putin.

noaptea ocupa patul, lungindu-se si intinzindu-se peste tot. cum ma intorc, cum dau de ea. asta cind nu vineaza pe hall.

ziua vineaza pe balcon, iar eu sunt disperata; nu-mi tihneste nimic, se urca pe bara iar eu am un nod in git si o urmaresc tot timpul. daca ii interzic miauna linga usa fara oprire. uneori mai fac semn si vecinii de la blocul de vis a vis si atunci, strig dupa ea sa ma auda, nu fac miscari bruste sa nu o sperii si sa cada jos. sare si vine linga usa, se lasa certata dupa care face iar.

numai mama de pisica sa nu fii! :-)

18 comments:

tetris said...

Frumos doarme, o sa iau modelul, daca nu are copyright pe el :)

vic said...

tu ia-l ca noi o sa-l patentam mai incolo, si mergem la geneva sa capatam un premiu maaareeee!

simf said...

uh, imi amintesc cum era... si cum a evadat in noaptea de Inviere, cum l-am cautat prin subsoluri...

beausergent said...

într-o duminică nu am mai găsit-o pe Madison. Toată dimineaţa am căutat-o şi nu am fost buni de nimic. a apărut după-masa ca şi cum nu s-ar fi întâmplat nimic. Ne-am bucurat cu toţii. Într-o perioadă cel mic ne exaspera cu grijile lui faţă de pisicuţă. Plângea dacă o vedea ieşită în stradă, ori făcând tree-climbing în grădina vecinilor. Acum i-a trecut, nu se mai îngrijorează atât de uşor. Ieri a împărţit sarcinile de lucru în grădină. Eu am misiunea de a o mângâia pe Madison. E lucrul la care mă pricep cel mai bine!

Corina said...

Aveti grija ca si drepturile de autor se taie...:P

vic said...

@simf
pe cine?
azi e inaltarea, dar de inviere cum a fost...

vic said...

@corina

sa taie pina la urma, orice, numai coada la mitze NU!

vic said...

@beausergent

misiunea de a mingiia o pisi? e complicata, trebuie scoala multa: intre urechiute, sub barbita, sub falcute... daca sta si pe burtica...

si trebuie sa faci asta intr-una, caci mitzele sunt lacome la mingiieri...

cine-i madison?

beausergent said...

iata ce intelegem noi prin Madison.

Olivia si Tudor said...

Burtica arata ca o invitatie, dar chiar este ceea ce pare? Sau daca incepi sa o mangai se transforma intr-o capcana cu gheare?
Ca mama de motan, ma trezesc in ultimele saptamani pe la 5-6 cand Tudor incepe sa miorlaie cu voce de "barbat":)

Rodica said...

nu transpira? :P

simf said...

pe jinx, el era singurul nostru motan la bloc. prima data a evadat de pe balcon in sambata pastelui, avea cam 6 luni atunci. l-am cautat disperati si l-am gasit duminica dimineata, pe la 10. apoi i-am cumparat ham si lesa, ca sa-l putem scoate la plimbare.

vic said...

@beausergent

ce am invatat din link:
- ca madison e fetita. ca si carol, e nume de fata.
- ca e nascuta in iulie si ca in curind va avea 1 an.
- propun sa o inscrii la sasha la gradinita unde vom face niste chefuri de pomina in iulie.
- trebuie mingiiata pe rind, pina va pune la pamint pe toti. altfel o sa manince toate florile si rasadurile.

vic said...

@olivia si tudor

mda, cred ca e vremea birmantoilor, fiindca celelalte mitze parca miauna prin februarie.

daca de mica a facut baie ea crede ca mitzele fac baie.
daca de mica o mingii pe burtica, ea crede ca trebuie sa-mi arate burtica, sa o spal dimineata pe ochi.

singurul lucru inventat de ea este bautul la chiuveta din palma mea. ea m-a invatat pe mine, cum trebuie sa stau cite 10 minute ca ea sa ma linga.

vic said...

@rodica

ceva-ceva se intimpla, fiindca ii este cald, si stind in pozitia asta cred ca se racoreste. caldura a venit brusc si ea nu a scapat inca de toata blanita in plus. ii cade, dar inca nu e cit trebuie vara.

vic said...

@simf

acum il tii la curte?
o curte e ideala pentru pisi, dar eu cind am luat-o pe jazz habar nu am avut in ce ma bag.
acum e definitiv tirziu.

iar cu lesa, poate as fi incercat, daca pe strada nu ar fi atit de murdar si mai ales daca nu ar fi milioane de ciini agresivi.

Mirela said...

Frumusețe de Jazz, o ador!
Carne crudă papă și Serafina, o deparazităm de două ori pe an, dar nu cred să aibă ceva, că e carne supertratată de la market!
În rest, cu balconul și eu mă stresez, mai bine îi suport miorlăielile! Pupăm pisca! :)

vic said...

@mirela

oh mireka, m-ai linistit. cind aude ca-i dau si carnita cruda, lumea ma atentioneaza ca nu e voie. dar trebuia sa o vezi ieri cum face ala un ficatel de pasare. ce sunete, ce tumbe si alergatura, ce mieuniceli.
totusi ele sunt niste foste animale de prada si vinatoare.