Wednesday, July 21, 2010

jazz pe canicula




9 comments:

CELLA said...

[...Cu ce multă şi recunoscătoare plăcere "ridic mănuşa", VIC...]
SNEJINKU nu-i nici el mult prea fericit. afara-i plin de balti, de la ploaia care se incapatineaza sa ne tropicalizeze cu totul, si are limitare la iesiri in peisaj

vic said...

isi murdareste blanita?
dar ariciul ce face? el are voie?

dupa cum am vazut in poze linga melci ceva sub forma unui ghem linos, banuiesc ca//cutu ala mic si negru e pe afara.

simf said...

la noi, motanii beneficiaza si de cate-un dus, seara, ii udam in rand cu rosiile sau cu trandafirii, in functie de alegerea lor. numai cei negri, ca cel gri stie sa se aseze strategic. ziua dorm pe canapele, fotolii, paturi - in casa - sau pe ciment, grinzile de la chios - afara, in functie de preferinte.

Mirela said...

Ce dulce e Jazz...si ce cojocel are de suportat, si ea, si Serafina, pe canicula asta....O udam si noi mereu pe blanita pe scumpa noastra, dar e toropita, vai vai de cojocelul lor! Jazz e o scumpa! :P

Corina said...

ma topesc eu fara "cojoc", dar ea atunci?...

totusi, sincer, mi-as dori acum sa fiu in locul ei :)

CELLA said...

Scai circulă exclusiv noaptea iar Tano şi Capi intră în casă doar cînd Snejinku nu-i la noi.
noi suntem aşa: căţeii diurni, pisicul şi aricelul nocurni, iar omiţii 24 din 24 la dispoziţie(în ture menite să asigure hrana întregului)
şi nimeni nu se plînge de nimeni şi de nimic:)

Belle de Jour said...

:)
multumim vic pt poze
:)

vic said...

vin eu pe la fiecare pe blog si scriu.
aveam un coleg din iasi, care la un curs pe o canicula asemanatoare zicea:
la ta~tzi nii greu

iar eu sa cad jos de pe scaun de ris. faceam orice numa' sa zica chestia asta. dar si el circar.

vic said...

eu drept sa spun, azi o paste si pe jazz o baie, daca e la fel de cald ca ieri.

pupam toate mitzarimea, dar dupa aia tragem si un pic de coada.