Sunday, July 21, 2013

povesti de la stupina [1]

vorba romanului spune ca 'a trecut sf. ilie, ne-am ...  in palarie', adica gata vara.
nu stiu ce altceva e gata, dar cu mierea de tei scoasa de acum 2 wend-uri, s-a terminat acea vara; nu vor mai fi alti tei, asa ca albinele au program de voie, tot ce culeg mananca sau ramine pentru iarna. acum e intre albine si flora spontana.
siretul era la locul lui, doua reprize de ploaie ne-au sustinut convingerea ca sfintul ilie era si el in dispozitiv, iar daca duminica nu mi-ar fi plina de proviziile aduse si parfumul greu al pepenilor, m-as indoi ca am trait o minune de zi.
acolo era si un motan bataus si infometat care m-a speriat cit a putut sa manince. peste mai ales. dar si placinta cu urda si marar. mi-a spus la urma ca i-au placut.
am adus si ultima capaceala si ultima bucata de fagure - poliflora.

ii povestesc lui jazz, dar ea m-a parasit si doarme in dulap, dupa ce a aruncat totul de pe raft.
ma pedepseste. constiinta mea geme si vrea iertarea. jazz se tine tare.

 
 
 

0 comments: