Friday, February 19, 2010

in wend cu jazz

9 comments:

tetris said...

Jazz, mult chef de trandaveala, pardon lucru vroiam sa zic, mi-ai mai facut! Esti f frumoasa!!!

Sakura said...

:)
este o pisica frumoasa
ma face sa fiu gelos
:)

vic said...

@tetris

nu stiu daca se intelege dar in prima poza trindavesc pe vic. de una singura nu pot.

vic said...

@sakura
motane, te-am pus pe desktop. si tu esti frumos. si pufos. si parca ti-a crescut coada sau s-a stufosit :-))

tetris said...

Aaaa :D
Am vazut eu ca e alt "decor", dar nu m-am prins ca e si vic pe acolo
Buna treaba!
@Sakura: Si tu esti f frumos :)

LAURA said...

esti splendid!

Mirela said...

Frumusețe cu gheruțe ce ești! Să te mănânc, cu gheruțe cu tot, blănițule! Salutări de la Serafina!

Lady Io said...

Ce frumusete! Tu si Sakura sunteti niste fiare atat de frumoase incat imi vine sa-i fac cadou lui Chiti o surioara care sa semene cu voi.

vic said...

dragele mele,
stati sa-mi trag sufletul, ca se intimpla lucruri mari, au inflorit lalelele, iar jazz e contra.
atit cit sa ma omoare.

urmeaza poveste.