Tuesday, August 9, 2011

la belle en dormant





7 comments:

simf said...

chiar ca e bella:)

Rodica said...

măi şi nu a ales perna... :))))))
Motănescu' meu doarme cu capul pe pernă,de zici că-i un 'om mare',nu alta!

Olivia si Tudor said...

Tudor se retrage in sifonier cand e foarte cald sau cand bate vantul afara si se face curent in casa. Dar nu doarme asa de gratios ca la belle Jazz. Ce amuzant ii stau mustatile!

vic said...

@simf
o sa-i sada foarte bine la tine in curte!
o sa vezi tu.

vic said...

@rodica
doarme si pe //perna, doarme peste tot. eu nu prea mai am loc.

vic said...

@olivia
bine ca mi-ai zis, m-am linistit, credeam ca numai ea se duce in sifonier. mereu ma intreb de ce se duce acolo.

daca inchid usa, zgiriie pe usa, asa ca prefer sa o las deshisa.
iar daca sunt prea multe pe acel raft, le impinge cu labutele jos. din cind in cind aranjez totul pe raft, dar ea si le pune cum vrea ea.

simf said...

vic, mmmmm, suna bine!:)
cand veniti?