Thursday, May 31, 2012

ceea ce e greu sa povestesc...

...desi imi amintesc tot timpul: in ziua de paste cind tot omul ciocnea oua la ora 10 dim, jazz a cazut de la balconul vecinului, adica de la et. 2 intr-o gradina mica cimentuita.
toti vecinii de visavis strigau la mine iar eu credeam ca striga la femeia care aduce laptele.
dupa ce a fost pazita, cercetata, urmarita, pipaita mai putin certata, jazz a tras tot pe balcon sa faca acelasi lucru, adica sa se duca in balonul vecin: asa ca am pus doua panouri sa-i ingradesc accesul. nu are voie singura pe balcon, ceea ce e destul de trist pentru toata lumea inclusiv pentru vecini care ma intreaba ce face mitza cascador.
eu am un ghem in git si nu pot sa spun jazz cu voce tare.
apoi a fost dusa la medic care i-a tuns toata blanita de sub barbie pina la codita si i-a facut ecografie sa vada ce si cum, si deocamdata el spune ca totul e la locul cuvenit. dar mie nu-mi trece si consider ca mitza asta ori a uitat ori e nebuna. o fi cazut in cap, ca ea tot acolo vrea.





4 comments:

cristina said...

pai maaaaaaaai, lor le place afara, sa pandeasca vrabii, sa le vaneze, sa se intalneasca cu alte pisici ... de aia nu se potoleste ea cu iesitul pe balcon.
te inteleg si pe tine ca ai emotii, e normal, dar daca ti-ai inchide cumva balconul macar cu o plasa de tantari, ai scapa de ele si ar sta si jazz afara.

vic said...

cristina, e tot ce am vrut sa evit, ingradirea acestui balcon in vreun fel.
o sa analizez si aceasta posibilitate.

Rodica said...

Doamne, ce frumos stă ea pe burtică...năzdrăvana! Şi mie mi-e teamă de cascadorii şi de aceea Muşeţel priveşte prin plasa de ţânţari!

Anonymous said...

Eu am 2 balcoane unul inchis, unul nu...si una dintre pisici mi-a cazut din balconul deschis de la et.4 noaptea...eram disperati...Pana ne-am prins ca nu stiu cum ajunsese la vecinul de sub noi...asa ca imagineaza-ti cum am sunat eu in toiul noptii la usa omului sa-mi cer matza inapoi...si da e bine, mersi dar tot acolo o trage atza..