Monday, January 21, 2013

noul culcus

i-am cumparat lui jazz un culcus nou.
am comandat, am asteptat, am ales pina nu am mai ales ca asa e in provincie, iei ce au, vinzatorii sunt zei. [si tot asa au fost]

pe o ploaie deasa ca de primavara, il aduc acasa. jazz sare imediat in el si tot asa urgent si iese.
spre necazul meu, il ignora.

profit sa-l aerisesc; il scot pe balcon. cind jazz iese la plimbarea zilnica, hopa, da peste el. ceva ii spune ca o priveste. il miroase si se duce tot in cutia ei de carton. oftez sa induiosez si pietrele.

periodic se duce si miauna la usa balconului, ii dau drumul si se aseaza linga noul ei culcus, si se uita la mine. adica, uite mai vic, ce mama dracului e chestia asta albastra? aici vrei tu sa stau?
da' ce-are daca stai tu si eu in pat, ha?

gindesc ca atunci cind va mirosi a nimic, o sa-l parfumez, o sa-l frec cu camay si poate jazz o sa vrea sa-si reconsidere optiunile mofturoase.
visez cu optimism ca uite-asa va veni ceasul cind cu eleganta-i coada, se va duce si se va instala, aratindu-mi ca e cum vrea ea si nu altminteri.

0 comments: