Monday, January 4, 2016

toate-s vechi si...

1. 2016 a venit in zgomotul infernal al pocnitorilor si bubuitul rachetelor trase intre blocuri, desi politia a zis una si faptele au stat altfel. [dupa tonele!! de artificii confiscate!!]
jazz a intrat intii sub pat dar dupa 15 minute plingea ca un copil, asa ca am dat sonorul tare si am luat-o in brate. desi lipita de mine, se speria la fiecare bubuitura care troznea de ziceai ca o sa sparga geamurile. ridica apoi capul si se uita la mine. a durat 40 de minute dupa care a tisnit pe hall pindind usa.

2. am inceput sa recuperez inregistrarile clasice de pe vinil in mp3, printr-un pickup - cred ca e facut pe vapor, fiindca altfel... trebuie rabdare, dar sa asculti karajan cind vrei, si menuhin sau celibidache, ca sa nu mai zic de ionel perlea sau dinu lipatti - merita efortul.

3. merg pe stradutele spre piata in spatele unei femei imbracata gros care duce teancuri de facturi si le baga in casutele postale de pe la case. exista o casa care de fapt e o ruina, ii lipsesc pereti, geamuri, balariile se vad ca au cotropit spatiul neingrijit, dar ca un miracol, poarta si gardul spre strada au supravietuit. si in spatele gardului, latra o potaie din rarunchi. aruncindu-se pe poarta.
femeia baga un plic la casuta si zice tare potaii: 'ia si citeste'!!!
am ris si eu si eram singure pe toata strada.

4. jazz doarme zi lumina iar noaptea se joaca cu toate zornaitoarele si jucariile pe care altfel le ignora.
poate e de necrezut dar tropaie si miauna si sare, si iese pe hall unde miauna pe alt ton si nu se lasa pina nu ma trezeste; ma uit la ceas, e cinci fara un sfert. hai, ca avem treaba.

5. eu, fac ce fac de mult, coduri huffman.
deliciul iernii si a scenariilor de razboi sau agentul07.

6. vine popa cu boboteaza, jazz sare ca arsa. popa zice ca daca nu-i ciine nu se sperie, dar jazz sta amorsata cu urechile pe spate si coada vilvoi, asa ca o inchid intr-o camera festelita deja. apoi pazeste usa si miroase pe hall artagoasa, si nu am voie sa pun aspiratorul ca sa-i tai activitatea.
eu ce ziceam, nu-i plac popii.

7. ii spun lui jazz sa stea la poze, si ma refuza categoric. mare brinza, asa stiu si eu sa fac.


0 comments: