Friday, April 1, 2016

despre mincare

cind vad/aud de:
- pachetzele/placintzele [de vara, primavara...] dichisite pe platouri cu picaturi de sos de culoare verde dubioasa umplute cu fel de fel de chestii si mai suspecte, sau
- felii de friptura rosii singerii in interior in fata carora se extaziaza toti marii sefi sau
- peste macelarit, fara piele, fara sira, fara... sau
- meniuri cu ou fleasca mot, din care curge zeama, care chiar nu au legatura [ele, meniurile] cu oul cu pricina sau
- torturi cu fel de fel de ornamente potrivite manual intr-o estetica care mie imi scapa, cu martipanul frecat, rotit, intins, modelat ca plastilina [care macar nu se maninca]
si multe alte salate in care numai sireturile de la bocancii mei lipsesc,
ei bine ma ia cu lehamite gindindu-ma la miinile care au tirnosit ingredientele, plus ideea ca pentru atita aranjament, timpul scurs a racit mincarea, iar eu detest mincarea calduta, rece, recisoara si tot asa.
mai bine maninc rosii cu piine. fara brinza.
vorbim de mincare, fiindca urmeaza o saptamina in care voi fi vegan si am ambitia sa supravietuiesc.
jazz e de acord cu mine, si se camufleaza in hanoracul meu, cu scopuri clare.



0 comments: