Monday, October 5, 2009

jazz is upset


6 comments:

Belle de Jour said...

AHHH ce coada!
:)
sa nu se rada dar eu am ales un Sakura pentru ca din tot cuibul respectiv avea cea mai groasa codita subtirica la 3 saptamani cand mi-a fost pus in brate. avea 4 fratiori si surioare cu acele codite specifice - mici, strambe etc- care ii caracterizeza si numai 2 aveau codita dreapta. cum erau cumplit de mici-cat palma-numai asta l-a diferentiat-avea o codita mai stufoasa. :) si acum coada este cel mai important element al lui- periatul pe coada este momentul injuraturilor
o zi foarte buna tie si lui Jazz
si...frumoase gutui
:)

Anya said...

Very cute pictures
Kareltje loves it also to sit by me in the kitchen :))

The Island Cats said...

Why are you upset, Jazz??? You look lovely sitting next to those flowers. Just don't eat them!!

vic said...

it was the day when she makes her yearly vaccine.

Sakura said...

frumusete de pisica
:)
chiar daca...musca..
nu-a asa ca musca cand vrea ea. eu asa fac.vin, pup si apoi musc
:)
o zi buna

Chiti said...

Si eu ma supar rau cand cu vaccinul. Chiar saptamana trecuta mi s-a facut unul si am fost tare suparata.
Am incercat sa fiu cat mai fioroasa, sa nu se apropie cu acul ala de mine, insa nu stiu de ce, dar nu s-a speriat.