Monday, March 1, 2010

luni, ca o mirtoaga

1. cutremur de 8.8 in chile. toata lumea se intreaba cu cinism de ce la ei au murit asa putini!? [fata de Haiti]
din comentarii lipseste cea mai mica urma de simpatie. replicile de 6 grade sunt banale, oameni sunt salvati de sub darimaturi operativ [cum, asa repede?] si nu dupa 12 zile, rastimp in care au trait cu pufuleti si coca-cola [tot ca in Haiti].

2. cei aproximativ 60 de vest-europeni morti dupa
furtuna de pe coastele atlantice, chiar nu isi au locul in discutii. ce inseamna aceasta cifra si mai ales organizarea si banii pe care-i au, fata de… si cum…
foamea noastra dupa apocalipsa in batatura altora. doar ce crapam putin usa, ca de dupa, ne paste si pe noi: ma uit pe http://www.fotonsas.ro/infoirsa/seisme%20recente.html si constat ca in ultimele zile am avut si noi 2 cutremure, cam la ½ intensitate fata de chile, dar nu intereseaza, oricum pe noi ne-ar surprinde cu buline si nepregatiti si o simpla adiere de primavara…

3.
Soros pariaza ca va cumpara 1 euro cu 1 dolar.
toti analistii nostri se bat peste frunte trazniti de evidenta: stiam eu, banuiam eu, ca el e in spatele…
nu, in spate e politica noastra mincinoasa de ani de zile, in care am umflat artificial euro.
acum o sa ne convina daca in loc de 1,000 de euro vom avea se fapt vreo 670 euro sau 1,000 de dolari?

4. festivitatea de incheiere la
patinaj artistic [jocurile olimpice din canada]: oricine a luat aurul, eu mi-l voi aminti doar pe plushenko. programul lui pe muzica je suis malade nu va avea multa vreme egal. de fapt, nu se intelege pentru cine/ce patineaza el. poate sa o faca pentru miliarde de spectatori, dar tot atit de bine pentru bunul dumnezeu, pentru el sau pentru mine. ma rog, la urma am cam exagerat…
cu jumatate de glas recunosc ca si chinezii de la perechi [sot si sotie, batriiori la 38 de ani] au fost buni.
mi-e greu sa recunosc asta. ba sa ma pici cu ceara daca as recunoaste. e 1 martie insa. oare de ce eu ii banuiesc de impostura? pentru ca nu cred ca in fibra lor fiziologica [iaca termen, se poarta, neh?] ei vibreaza la gesturile astea si la muzica asta. daca ar fi adevarat as fi ingrijorata... fiindca constat ca anul acesta martisoarele sunt fabricate in china.

5. de ce nu ma uit la
hochei [chiar si la olimpiada]. fiindca departe de a-l considera un sport chiar si barbatesc, l-am catalogat ca otrava de batausi iresponsabili a continentelor. altfel, de unde atita violenta?
e mai rau ca la box, la care nu ma uit oricum. am devenit suspicioasa chiar si pe patinajul viteza cind am vazut cum poti sa-l agati pe adversar cu patina, cu mina… asa ca din greseala...

6. platesc
taxa de ecarisaj nou introdusa [odata cu impozitul pe locuinta, masina si taxa de habitat] de 250,000 lei vechi. mi se pare mult. iar potaile stau si patruleaza la intersectiile de acces ale cartierului in haite de cite 8-10 exemplare mari, puternici, ca astia nu mai sunt ciini, ci ciini altoiti cu lupi, rotweilleri, dogi pe care stapinii nesimtiti i-au lasat sa se imperecheze oricum, dupa cum ii lasa oriunde sa-si faca nevoile.

7. parlamentarul european britanic eurosceptic Nigel Farage, care conduce grupul UKIP din Parlamentul European a declarat ca Herman van Rompuy are
carisma unei carpe ude.
el l-a comparat pe fostul premier belgian cu un
functionar de grad inferior aratand ca vine dintr-un non-stat.

adica, cum? cea mai proasta impresie in casa, mi-o face, cirpa mea de sters pe jos, ca un caniche latos; vesnic uda, flendurita, ghemotoc printre labutele lui jazz. m-am uitat de vreo citeva zile insistent, chiar si prin surprindere, nu are nici o charisma!!

8. scot foarte greu masina dimineata din parcarea supraaglomerata plina de 4*4 si bmw. nu mi-a lasat nimeni spatiu si mie. ma chinui. un vecin care-si scoate javra cit un vitel dis de dimineata afara, ca sa faca pipi pe toti copacii si masinile, se uita la mine fumind. si asteapta. obiceiul acesta definitoriu in care gestul de a trece cu periuta pe dinti si limba este inlocuit cu aprinderea unei tigari puturoase. la plecare le ridic la cei 3 din jurul meu stergatoarele, si le las asa a bataie. vor intelege ce am vrut sa spun. manervat rau!

2 comments:

Belle de Jour said...

inainte de chile a fost unul serios in japonia-la cateva ore distanta. pacificul e o zona a lumii care "este in expansiune". vor mai fi pe faliile respective (vorbeste copilul de geolog din mine).
hocheiul e sport national pe acolo (cam ca fotbalul la noi) asa ca banuiesc un delir colectiv in tara respectiva. mda...
1 martie bun pentru vic si jazz
:)

vic said...

1. cartea aia a lui jean raspail cu alakalufii, asa se termina, cu ultimul alakaluf singur pe o plaja cu gheata la un foc mic, si cu un cutremur inspaimintator. acu, ma gindeam, vorbesti de lup.

2. comparatia cea mai buna e cu asfaltul dupa iarna, se umfla, se crapa, faliile se suprapun sau se lovesc... si ramin gauri in care dau cei care supravietuiesc.

3. mai, sunt nebuni. sau izbit 2 de mantinela, si nu a mai miscat niciunul. i-au luat lati si lungi pe targi. nu miscau. astia n-au mama, tata?

4. martisor in virf de codita de pisoi. toate lalelele au inflorit.