Tuesday, September 7, 2010

jazz se ascunde in dulapuri




12 comments:

Grişka said...

Bravo, Jazz, bravo! Aşa trebuie să facă toate pisicile!
Eu i-am convins pe bipezi să-mi elibereze un sertar şi să-mi lase un loc într-unul dintre corpurile închise ale bibliotecii; când vreau să intru, miaun la uşă :))

vic said...

jazz miauna la toate usile cind are chef: usa de la baie, usa de la dulap, usa de la balcon, usa de la intrare in casa. noaptea ca si ziua.

nu exista loc unde sa nu fi mirosit si sa-si fi tirit coada. dupa cum nu exista loc unde sa nu-si fi facut culcus sa doarma, macar o data.

casa e a ei, si ma ingaduie marinimoasa.

simf said...

jazz e pazitorul cartilor.

CELLA said...

ooooooooooo
îmi pare rău că nu am "dovada foto", Snejinku adoră dulapurile cu haine:)

pe dulapuri e teritoriu adjudecat

bineeee Jazz, citeşte-ne ceva

Rodica said...

pe care le deschide?sau pe care le..implora?merge formula cu"sesam"?

Olivia si Tudor said...

Si eu voiam sa intreb cum cere sa i se deschida usile. Tudor fie miauna, fie incepe sa frece insistent usa (fara gherute din fericire). Dar si el are alergie la usile inchise.

vic said...

@simf
cred ca e pazitorul meu, si ma ia la gramada cu carti cu tot.

vic said...

@cella
pe dulapuri nu ajunge, fiindca sunt cu module pina in tavan aproape.

in dulapul cu haine testeaza toate rafturile impingind lucrurile afar, si instalindu-se ea.
prima oara am fost speriata cind am gasit lucruri pe jos, am crezut ca au intrat hotii.

hotul dormea in dulap pe un prosop cu nasul intr-un pachet cu sapun. adora parfumurile.

vic said...

@rodica
testeaza pe rind toate formulele, dar deja stie niste smecherii.

vic said...

@olivia si tudor
face asa: la usile pe care nu le poate deschide miauna. sta pe coada si miauna pina te scoate din sarite si trebuie sa cedezi. mai ales noaptea la usa dormitorului.

la usa baii, se urca cu labutele pe usa si se impinge astfel ca o scoate din clanta si intra aruncindu-se in chiuveta. acolo miauna sa-i dai drumul la apa.

usile dulapurilor ramin intredeschise, dar tot asa, se urca cu labutele pe ele si impinge, din acest balans le deschide mai mult astfel incit sa incapa. apoi alege raftul.
face asta si noaptea, ceea ce nu mai are haz, fiindca la iesire, zdupaie.

Marius said...

Pentru ca si eu iubesc jazz-ul, postez si aici:

Se poate face ceva, in sensul megamediatizarii si luarii de pozitie a cat mai multe organizatii de tot felul, pentru ca aceasta Femeie sa nu fie omorata/lapidata?!...

http://www.libertatea.ro/stire/iranianca-sakineh-ashtiani-va-fi-omorata-cu-pietre-vineri-302735.html

Sa i se dea drumul sa emigreze unde vrea ea! Acolo, si daca e crutata, risca "sa pateasca ceva!"...

Va pot ruga pe toti care cititi sa dati MEGA FORWARD, in toate directiile si in toate limbile, ca sa nu moara?!

VA ROG DIN SUFLET!!

Daca DANIEL RADUTA a fost salvat, hai sa o salvam si pe aceasta FEMEIE!

APEL DIN TIMISOARA, TREZESTE DOAMNE TARA!

Mirela P. said...

O mananc pe Jazz! Serafina se cere in dulap mai ales vara, ca acolo e mai racoros...sta la umbra, pe hainele curate...is niste scumpe! :P