Wednesday, December 22, 2010

cap compas: primavara!

anul 2011, in zodiacul chinezesc corespunde Iepurelui de Metal. Conform mitologiei chinezesti, Iepurele de Metal, reprezinta simbolul rezistentei. Iepurele (pisica) are calitati remarcabile: inteligenta, creativitate, compasiune, sensibilitate, intuitie, diplomatie, siretenie in atingerea scopurilor. Noul An chinezesc va incepe pe 03 Februarie 2011.

ce am inteles eu: in 2011, tot jazz va fi stapina.

O eclipsa totala de luna a fost vizibila marti dimineata 21 dec in vestul Europei, America Centrala si America de Nord. In timpul acestui fenomen rar, Luna a prezentat o culoare roz, aramie si chiar rosu sangeriu, cauzata de devierea razelor solare, acestea trecand prin atmosfera Pamantului.
A fost prima eclipsa de acest fel care a coincis cu solstitiul de iarna, din 1638 incoace.
La data solstiţiului de iarnă, soarele îşi opreşte coborârea pe cer iar durata de lumină zilnică atinge minimul pentru 3 zile, timp în care soarele nu îşi modifică poziţia pe orizont. După acest moment soarele îşi începe ascensiunea pe cerul nordic iar durata zilelor începe să crească.
ce am inteles eu: cind ma uit la linia orizontului, vad primavara. o sa-i spun si lui jazz, sa inteleaga odata ca ziua se mareste si sa nu o mai cheltuie dormind.

nu sunt reunite toate conditiile pentru aderarea celor doua tari in Spatiul Schengen, scriu cei doi ministri Brice Hortefeux si Thomas de Maiziere. sunt invocate carente care au legatura cu securitatea si justitia, cu coruptia si criminalitatea organizata.

ce am inteles eu: jazz are nevoie de pasaport ca si pina acum si acolo trebuie sa aiba toate vaccinarile cum ca nu e turbata, plus amprentele labutelor. doar i-am zis!

0 comments: