Thursday, December 30, 2010

sofistica jazz

1. probabil din cauza zilei scurte jazz dormiteaza, e lenevoasa si alintata.
ba chiar ma persecuta: cind vreau sa o iau in brate fuge, pentru ca la un moment ales de ea sa se frece de mine si sa mi se cocoate in brate. sau pe pernut, asa cam pe la 5 fara un sfert dimineata.
pofteste la pastrama de porc si la pesmet.

ma joc cu un motan-golan adoptat la serviciu, de la distanta fiindca stiu eu ce stiu, dar in ciuda precautiilor mele, jazz ma miroase, se invirte in jurul meu pe hall infoiata si ma musca de mina cind vreau sa o prind. se tine dupa mine agitata iar cind ma dezbrac de haine ma musca de picior. se linisteste greu, abia cind in bucatarie se aud vasele in chiuveta.

2. tropai prin orasul inghetat mizer in gunoaie si ma minunez de cite vad si mi se intimpla.
vorbesc cu oamenii si ei abia asteapta sa mi se plinga. oare cine cred ei ca sunt?

3. exista un moment in viata unui om dupa care, el are doar trecut si niciodata viitor.

5 comments:

Rodica said...

La multi ani,cu matz cu tot!Bucurii mustacioase si zile lungi dulci la dulceata de....;chiar,de ce vrei tu!

CELLA said...

La mulţi ani !, dragilor
de la toată gaşca :)

Mirela P. said...

La mulți ani, 2011! :)

An Nou fericit!

Iată alfabetul anului 2011:

A...amabilitate din partea tuturor

B...Bogăție, evident!

C...Cumpătare, că vei fi bogat!

D...Dragoste și daruri

E...Entuziasm în tot ce faci

F...Frumusețe sufletească și nu numai ;)

G...Gânduri bune

H...Har și haine noi...habar n-ai cât de mult contează! ;)

I..Iubire, iubire, iubire!

J...Joc și voie bună!

K...Kilograme în minus unde e cazul... ;)

L...Lejeritate în tot ce faci. La mulți ani!

M...Mulțumire personală

N...Noroc

O...Originalitate

P...Prieteni mulți și buni

R...Reușite

S...Sănătate și stabilitate

T...Tovărășii benefice

U...Urări de bine

V...Vorbe calde

Z...Zile fericite

An nou fericit!

http://www.youtube.com/watch?v=onXHUemrs_Q&feature=fvwk

Anya said...

Happy New Year!!
We wish you a joyful life
full of healthy, happiness and pleasure :)

Hugs Love Anya

Kareltje =^.^=

Betsie =(^.^)=

vic said...

la multi ani dragele mele doamne cu pisici cu tot, catei si ginduri bune.

multumesc pentru rabdarea cu care am trecut impreuna anul 2010, si va urez puterea si intelepciunea, rabdarea cu care sa trecem prin toate bune-rele gindindu-ne la viitor.