Monday, January 3, 2011

la multi ani 2011!

ninge si profit de luminatia care va mai sta citeva zile si care desi arata amarita, face mai colorata dimineata. tropai la 7 fara un sfert si zapada e diamantina si imaculata. lasam urme doar eu si un catel schiop care topaie in fata mea. se incapatineaza sa ma conduca.
el lasa 3 urme, eu las 2.
ies in bulevard, nu e nimeni, doar eu, fulgii si maxi-taxi. ridic nasul din fular si caut drumul ales facut de tevile strategice de sub asfalt, dupa care as putea sa cartografiez orasul.
catelul se opreste, eu ii arat ca nu am decit brinza de vaci si deci nu-l asteapta vreo rasplata. dar el e bucuros, maninca brinza, apoi gospodareste si piinea, la kiwi se opreste. nici marul nu-l vrea.

mai usoara fiindca am scapat de pachetel, cobor spre centrul orasului si trec pe rosu la toate stopurile ca sa ma razbun pe zilele in care stau si astept la ele, si ma enervez si...
hainuta mea e alba, caciula, fularul dar nu e frig, asa ca voiniceste nu ma opresc in vreo statie si cotesc spre piata si dau nas in nas cu masinutele pizzariei full house unde prin geam se vad deja misunind femeile din tura de dimineata.

merg pe mijlocul strazii si ma gindesc daca m-ar deranja sa fiu oriunde intr-o lume in care sa nu stiu limba si obiceiurile... poate oslo, vreun orasel in suedia... in canada... nevada...

jazz sta si ea in mijlocul zapezii din balcon, mda, in cosuletul ei fiindca zapada, ei da... zapada e.... adica, nu e pentru pisi.

5 comments:

simf said...

Incepe bine anul cu albul zapezii.
La multi ani, Vic si Jazz!

Grişka said...

La mulţi ani!!! Şi tot ce vă doriţi!

beausergent said...

La mulţi ani!

vic said...

la multi ani, bucurosi si sanatosi!

tetris said...

La multi ani, Vic! Si foarte buni, sa fie!