Monday, January 24, 2011

vremea trece, oamenii ramin

se dedica lui viorel padina
...pentru mine dedicatiile nu sunt aluzii, niciodata o poezie dedicata nu-l privea pe cel care...
continutul unei poezii nu privea pe cel caruia i-am dedicat-o,
ci dedicatia are sensul unui dar
cum a-i duce cuiva -
a-i darui o floare
o poezie care banuiesti ca lui ar putea sa-i placa.
aceasta frumoasa si duioasa explicatie vine de pe discul de la sfirsit si la fel lectia despre cerc sau oratie de nunta, pusa pe recitare muzicala de augustin fratila.
si pentru ca am convertit acest disc special pentru avp, astept o adresa de email pe care sa trimit fisierele dodoloate.




2 comments:

monica said...

Felicitari!
Asa da,dedicatie.Am incercat si eu,dar n-am reusit.Se pare ca "oamenii statistici" au si ei calitati,sensibilitati care-i fac deseori SPECIALI.

AVP said...

Multumesc frumos, draga si veche prietena din Hyperspatz.

Iata adresa mea:

pro_avp_ro@yahoo.fr

Cu bine,
avp