Friday, January 21, 2011

lasati tehnologia sa vina la mine

in casa mea toate prizele sunt ocupate, la fel si toate prelungitoarele. alte aparate stau pe linga, pregatite. nu-i asa ca e bine sa ma piuie, pilpiie verde/rosu, beep-aie toate astea?
basca contoare; electrice, apometre, de gaz, termostate.
card-uri de tot felul, vignete, rovignete.
pisica e vie si e singura care nu trebuie alimentata electric.

mi-ar fi fost mai bine sa ma scoale cocosul din poiata, sa ma culc odata cu amurgul, sa fac focul cind trazneste si se aprinde in padure un bustean.
am fost izgonita pe vecie din rai si nici macar nu-mi aduc aminte cit de bine era...

2 comments:

Olivia si Tudor said...

Musette are un "bug" legat de fire si cabluri. De cand era mica ii place sa le toace, ca o rozatoare. Trebuie mereu supravegheata ea sau ascunse firele. Acum a lasat-o mai moale.
Cred ca intr-o lume fara fire si prelungitoare am fi un pic mai sanatosi si mult mai linistiti. Doar ca asa nu as fi cunoscut-o niciodata pe Jazz, pe Vic etc etc :)

vic said...

am desigur si poze cu prelungitoarele ferfenita roase de jazz. orice ar face, nu ma dinamizeaza ca sunetul de linga priza, pe care daca-l aud sar ca o pantera si o gonesc pe impricinata pe hall. fiindca nu-mi pot imagina cosmarul daca jazz ar ajunge si ar sectiona cablul.