Friday, January 28, 2011

spre wend

1. daca mergeti la acest link: http://www.romania-muzical.ro/info/ascult.html
si apoi click pe asculta RRM live
ajungeti la o lista unde puteti sa ascultati BarocMania, o selectie foarte indicata pentru ascultari ad-hoc. daca deja stiati asta, foarte bine.

2. cind o iau in brate pe jazz se cuibareste cu labutele din spate strinse in mina mea. sunt niste jucarii de catifea groasa pe care le string ca sa le incalzesc. cind uit si slabesc strinsoarea jazz imi repede o serie scurta de labute ca sa-mi aminteasca. intoarce capul si se uita la mine.

3. din salturile ei fara alegere ramin si daune sau sperieturi. ma tem sa nu i se intimple ceva. o cert. drept urmare imi arata ca a inteles perfect ce i-am spus.


4. din ultima oferta polirom, am achizitionat la preturi accesibile foarte multe titluri altadata prohibite. am inceput sa citesc si sunt uimita de inconsistenta, mesaj, calitate. ramin pe ginduri si am dileme, ca poate nu am inteles EU. de aceea o sa scriu.

5. o vreme iarba mitzei a fost ofilita, se trecuse. in tot rastimpul pina sa inverzeasca noua iarba pusa la incoltit pe pervaz, jazz se ducea la usa logiei, unde mieuna sa iasa. pe balcon dadea o tura mirosind jardinierele si mieunind sfisietor si intra in casa neconsolata. de vreo saptamina are iarba proaspata, dar nici nu se uita la ea; iarba atrage in schimb pupazoii, care vin la geam din cauza ei. pai chiar imi vine sa le-o dau la pascut. da' jazz ce-o sa zica?

6. dimineata jazz nu mai are rabdare: intra in chiuveta si bea apa calda. oare vrea ceai?


7. fiindca sunt pieton din cauza zapezii si a lucrarilor de ri^mat strazile, intirzii. ma opresc si cumpar ulei de struguri, lapte si sunca presata. de la parter aud mieunatul lui jazz. renunt sa mai iau posta si urc. bag cheile in yale, jazz zgiriie pe partea cealalta si cum deschid se rostogoleste cu burtica in sus. las balta sacosa si o alint. ii dau sunca. ii place. alearga pe hall si-mi miroase hainele. stie cred ca la serviciu hranesc un motan golan care face asa: si el se da rostogol cu burtica in sus si ma joc cu el, si-l trag de labute, si-l scarpin sub barbita, doamne ce-i mai fac.
deosebirea este ca jazz la urma ma musca, ma linge, ma musca ma linge... ma musca...

13 comments:

Huffle Mawson said...

I have never tried drinking out of the basin in the bathroom. I might give it a go!

vic said...

it's about warm/hot water, so, i guess jazz wants a tea.

Rodica said...

ce dragut!matza simpatica ai!

=^..^= said...

Thank you for visiting us at our blog! We only drink water the boring way... from a bowl. Not a fountain, not a tap... just an ordinary dull old bowl. We think we need to glam up our lifestyle.

~Slash & Bronzy

Chiti said...

Oh, eu cred c-as fi tare geloasa sa aud ca bipezii mei baga si alte pisici in seama. Sunt obisnuita sa fiu in centrul atentiei.

Pisu said...

Sunt si eu de acord cu Chiti...nici eu nu suport daca ai mei au alte mirosuri pe ei...de orice animal :D
Doar mirosul meu tre sa fie pe ei.

Sa stii ca si eu mai beau apa calduta din cand in cand din cada...om fi fost si eu si jazz pisici japoneze intr-o alta viata...parca ei beau ceai la greu nu? sau poate engleze :))

The Creek Cats said...

We love drinking from the faucet!

Grişka said...

Şi eu fac ca Jazz: ling şi muşc, ling şi muşc... :))

Olivia si Tudor said...

Ce idee amuzanta, cum ar fi sa bea Jazz, simandicoasa, un ceai.:))

vic said...

@olivia

era o poveste ruseasca cu iepurele vaska, care fusese crecut de mic de un vinator - impreuna cu motanul lui. cind s-a marit i-a dat drumul in padure.

intr-o zi, a fost urmarit de un alt vinator, iar ciinele i-a luat urma. disperat iepurasul a venit la vechea casa, unde stapinul tocmai bea ceai cu motanul.
cind a batut la usa, vinatorul a vazut urmatoarea scena: un motan si un iepure stateau si beau ceai.

Olivia si Tudor said...

:)))) Banuiesc ca vanatorul l-a lasat in pace pe iepure...
Pisicile probabil si-ar flutura coada alene cat ar bea ceaiul, dar pentru iepuri ar trebui niste cesti speciale sa nu se loveasca in ele cu dintii din fata.

vic said...

@olivia
nu-mi amintesc, iepurele din alice in tara minunilor bea ceai? oare el cum facea?

Olivia si Tudor said...

Daaa, bea ceai:) Si eu m-am gandit la el, am vazut in filmul de anul trecut, cu Johnny Depp in rolul palarierului nebun http://www.youtube.com/watch?v=2euFpZs2m9I