Monday, May 30, 2011

jazz face analize

jazz nu maninca cit trebuie - dupa parerea mea, miauna toata noaptea si se poarta uricios.
medicul nu constata nimic la prima pipaiala, asa ca ii umbla 'la molecule', cum zice el.
la analizele de singe nu e nimic catastrofal, dar putin lipsa Ca, putin Mn, ceva cu pancreasul...
demonstrativ ii baga chiar el pe git 2 pastile ca sa-mi predea lectia de dat vitamine mitzei. vin plina de incredere acasa, numai ca aici altfel sta problema. de unde la medic, aproape a deschis singura gura, acasa e indirjita, se propteste in labute, nu vrea sa inghita si scuipa pastila in chiuveta. o data, a doua oara... ma deprim.

pisez vitamina, o amestec cu apa, o trag in seringa si caut caninul mitzei pe unde trebuie sa fie un loc.
luata prin surprindere, mitza inghite, mai curge si pe alaturi, imi tremura miinile, si sunt multumita de prima incercare. 1/2 pe jos, dar 1/2 a inghitit. am sperante deja.

cind m-am dus dupa rezultate medicul m-a intrebat daca a mincat: - pai, domnu doctor, a mincat, piept de pui, ca asta ii place. - foarte bine, zice el, orice are voie sa faca, chiar sa sara de la balcon, dar cu mincatul nu ne jucam. - carnea era cruda, zic eu cu glasul mic. - nu conteaza, a mincat, e bine!

ei, alta treaba, am scos pieptul inainte si am venit acasa cu capul, na ca era sa zic coada - SUS.

11 comments:

simf said...

offff, o mazta = un copil. numai in week-end le apuca. sanatate si... succes la vitamine. pentru ea e mai putin stresant sa i le dai tu decat s-o duci la vet.

vic said...

cind era mai mica, ii dadeam pastile fara probleme. acum, nici eu nu mai stiu exact momentul cind jazz s-a opus definitiv.

o sa incerc in continuare, cu seringa, sper sa reusesc si ea sa se lase pacalita.

m-am uitat pe niste specialitati pe care i le dau des: scire zinc si Q10. o sa caut Ca, Mn.
jazz nu mai bea lapte de cind era kitten si nici derivate nu linge.

Teodora said...

A, păi există o tehnică de vârât pastile pe gâtul pisicii. Eu am deprins-o grozav.
Nu ştiu dacă reuşesc s-o descriu clar, dar:
- pui pisica-n poală cu burtan sus
- cu degetele arătător şi mare împingi uşor în colţurile gurii
- arunci pastila drept în gât (în nici un caz nu i-o pui pe limbă, că imediat ţi-o aruncă drept în ochi)
- aştepţi o secundă şi pac! a-nghiţit-o

Pare sadic, dar nu e. :)
Succes!

cristina said...

poate i-o fi cald?
daca reusesti macar cu seringa, e o mare realizare. noi, doi insi, nu reuseam sa-i dam raposatei nici cu aruncatorul, asa ca un an de zile am tot dus-o la medic, la facut injectii si dat pastile.
nu te deprima, daca n-are decat lipsuri biochimice, astea se repara. succes!

vic said...

@ teodora
si daca gresesti calea, si o ia pe alaturi?
cum o arunci in git?
eu caut sa i-o dau in pozitie verticala, ca sa vad ca inghite corect.
te pomenesti, ca am trecut pe linga solutie.

vic said...

@cristina
multumesc de incurajare, i-au crescut deja 2 cornite, si fiindca m-a prins in incurcatura mitza profita: pe caldura asta doarme in capul meu, si sta in brate cit poate.

eu insist, si vreau sa-i dau aceste vitamine.

Olivia si Tudor said...

Pe Tudor l-am mai pacalit cu pastilute bagate in carne de pui. Faceam o incizie mica in bucatica de carne, indesam pastila si ii dadeam sa o manance. Uneori insa, chiar daca apuca sa inghita, se intampla sa scuipe pastila.
Tehnica de bagat pe gat nu am reusit sa o deprind, desi la veterinar pare floare la ureche.

Rodica said...

of,draga de ea....baftă la pastiluţe!suboarbl

Rodica said...

baftă la pastiluţe!

Corina said...

Exista vitamine pe care pisica le papa singura...
Sau le zdrobesti si le "ascunzi" in ceea ce ii place mai mult sa pape...
Exista si un instrument cu care poti sa-i bagi pisicii pastila la baza limbii - apoi ii inchizi boticul si ii sufli putin in nas - inghite din reflex :)

vic said...

@corina

am cumparat si eu pentru jazz, cu zinc si Q10.
dar ea la analize are lipsa Mn, Ca si are niste probleme cu pancreasul. asa zice medicul.