Wednesday, July 31, 2013

sfirsit de iulie pe balcon

avem asa: busuiocul meu rosu, din care doar motul se mai vede rosu, altfel s-a decolorat, dar habar n-am de ce fiindca nu sta in soare.
am busuioc pitic grecesc, ultima fita, parfumat si tufa. am vazut pe un post culinar, ca altii, englezii adica il maninca. mda, dar la ei creste fara nici o grija pe malul tamisei, acolo unde un arhitect a facut o zona de plante aromatice, inghesuite intr-un gard viu. adica, la liber, se duce englezul si rupe si culege si maninca. mincaciosii astia de englezi!!
mai am busuioc alimentar, gras, cu frunza carnoasa, mare, parfumat de cazi pe jos. acesta merge la toate brinzeturile pe care le achizitionez. frunzele impreuna cu sarea grunjoasa fac un fel de invelis cu care bunatatea de brinza, urda ceo fi ea, merge la congelator.
si ultimul, tot fita, busuioc rosu care se vinde in piata la kg!!
asa, ma duc si zic: o mina! si vinzatoarea apuca 2-3 radacini, ditamai tufele, le cintareste si zice 2 lei 50.
apoi pe strada toata lumea ma intreaba, dar se vede mare in piata, vine in niste galeti imense, oare numai eu le vad? deocamdata, crengutele au aterizat in cele 3 sticle de ulei care stationeaza in frigider, iar manunchiul principal spinzura de un miner de dulap de bucatarie.

 
 
 
 

0 comments: