Saturday, March 14, 2015

primavara belalie

1. posta romana nu are pos?! asa ca trebuie sa ma duc la o banca, sa scot bani de pe card si apoi sa ma intorc cu ei in mina. explicatia tipei de la ghiseu este stupefianta: fiindca posta plateste pensiile!! si au nevoie de bani cash. ca si cum rambursul meu polirom facea pensiile in ziua aia.
ma inflamez pina sa plesnesc, asa ca la plecare uit sa astept factura, dar nici oficianta nu a zis nimic.
a doua zi, fac taraboi, cind mi se spune ca e greu sa-mi dea chitanta. de ce e greu?
asa, e greu.
de aia vreau eu sa vad posta romana pe butuci cu toate smecheriile lor si evaziunea pupata in bot de guvernul romaniei.
[acum cind scriu, imi aduc aminte ca si vama cere tot bani in mina, tot asa, nu au pos.

2. jazz plinge/urla/ma imbolnaveste in fiecare noapte cind, cu coada vilvoi sta in mijlocul holului.
o plimb prin casa, ii spun povesti cu soricei pe ata, nimic. nu si nu.
dimineata, cade traznita si doarme dusa pina la ora 9 seara, cind o ia de la capat.
oare nu vrea nimeni mitza asta?

3. ma zgircesc si nu cumpar difuzoare acestui pc, dar nu merge nici ascultatul la casti, toate sunt impotriva mea. ma simt nedreptatita. asta-i! cumperi ceva, si acel ceva vrea altceva si altceva-ul altceva...

4. primesc de la un site profesional tot felul de mesaje cu optiuni de contact pentru 1/2 de mapamond, consultanti, manageri, dezvoltatori dintre care unii imi sunt cunoscuti macar cu numele si-mi zic: e mica lumea, dau un click si ma trag de sireturi cu unii de la oracle, sap, microsoft...
ceea ce e o iluzie mortala pentru cei slabi de inger.

5. cumpar 1/2 icre de crap proaspete cu 60 lei. dupa 2 zile ma suna ca mi-a adus de stiuca, si iau 300 gr cu 80 lei. mi se pare scump, dar comertul e putin clandestin, iau pe nevazute.
ajung acasa, si ce sa vezi, am in traista niste saculeti de icre proaspete, frumos mirositoare si roscate. boabele sunt enorme si intru la banuieli, de ce sunt asa usoare? si de ce sunt rozalii?
cred ca sunt de sturioni, ca nu arata ca icrele de stiuca.
cum jazz a mincat o lingurita - goale ma gindesc ca asta-i, se maninca pe un colt de piine prajita unsa cu zgircenie cu unt. ca jazz nu a cerut sa fie pregatite cu ulei si eu cred ca ea stie mai bine.

0 comments: