Sunday, March 29, 2015

shanghai si ora de vara

1. cu schimbatul orei de vara, eram sa ratez gala mondialelor de patinaj, caci 8 era de fapt 9 si tot asa.
oricum, ce haz sa aiba inainte de micul dejun, o gala, aaaa?!
ma emotionez la perdantii/elegantii francezi, sunt de acord cu rusii si chinezii care sunt buni, si peste tot tortul asta cireasa sunt o data americanii si altadata canadienii. motul petrecerii si numai cite unul. eheee, cum le-ar fi stat cite mai multi tocmai la shanghai. 

2. doris lessing a luat tirziu, in 2007 nobelul pentru literatura.
ea scrie pe indelete, si inca o data, de parca am avea atita timp. altfel, singura bogatie nici macar nu-i apartine, ea e martorul privilegiat care a pus pe hirtie africa. am si eu topul meu: pina acum, un singur loc, pentru 'povestiri africane'.
m-a uimit ca biografia ei incepe asa: doris may tayler s-a nascut in persia...

3. aceasta e pozitia lui jazz de filaj: 'te urmaresc, sfirseste o data cu tot si joaca-te cu mine. mai repede. cine a mai pomenit sa te uiti la televizor la ora 8 dimineata?'


4. cu greu, ma hotarasc sa reinnoiesc asigurarea locuintei.
ma duc la aceeasi groupama, dar cu hirtiile in mina.
sunt consternata ca, dupa 1/2 de ora de vorbit timpenii, imi spune ca nu poate sa scoata:
- bifa de la extinderi; eu stau la etaj 2, la bloc si nu am nici o extindere din motive logice si
- bifa de la daune catre vecini. adica, eu ma sigur, iar ei ii asigura pe vecini! ca la RCA. pai, ii propun eu, va dau adresa si duceti-va sa le faceti si lor o asigurare pentru mine.

cind imi spune mie, programator, ca nu poate scoate bifa, ma umple de sictir si renunt. nu par afectati, stau afara pe scari in fara sediului si fumeaza in grup. am zis fumeaza!

asa ca, ma duc la allianz unde am si casco. acolo toate bifele sunt in ordine si chiar mai convenabil.
aceasta tara, cu locuitorii ei cu tot.

0 comments: