Tuesday, August 18, 2015

mai facem si baie

1. merg pe strada in urma unei familii tinere: e cald, ne tirsiim picioarele.
mama, putin grasuta merge vreo 4 pasi inainte, leganind o sticla cu suc.
tatal cu cele 2 fetite: una cam de 5 ani, alta cam 7. ele ling niste bomboane pe bat.
tatal [dupa ce fetita mica a zis ca e bun]: da-mi si mie sa gust!
mama [din fata]: nu e igienic!
ma intorc urgent sa vad, fetita a intins mina, iar chestia aia pe bat a disparut in gura tatalui, care confirma ca e bun.
tatal: ihi, e bun.
cea de a doua fetita intinde si ea mina, iar tatal lacomos linge si a doua bomboana.
dupa care zice: si asta e buna.

imi vine sa cad pe jos de ris.
mi-am amintit de o gluma la tv. un comic vindea inghetata de la un automat si inainte sa intinda cornetul copilului, dadea o limba pe inghetata. nimeni nu spunea nimic, nimeni nu i-a trintit-o in cap desi copiii erau cu parinti, evident.

2. jazz face baie. eu zic: da labuta, si ea ridica labutele pe rind, de vreo 2 ori a scapat prin baie si m-a udat leoarca, iar cind am ajuns la coada rabdarea ei s-a sfirsit.
degeaba i-am zis ca domnisoarele nu umbla cu coada asa si asa, de gea ba.
fiind cald, mi-am permis sa o las uda prin casa, dar era pe seara si ea tot mai era putin umeda.



2 comments:

Simona Fusaru said...

eu n-am curaj nici macar sa ma gandesc la baie cu apa, ar insemna sa traiesc periculos, sa vreau canale in piele. abia de reusesc sa le trag cate o curatare uscata cu talc..

vic said...

jazz e Învățată de mică si ea crede ca asa fac mitzele.