Thursday, November 26, 2015

trece căruţa toamnei pe roate de gutui

1. atitea gutui anul acesta...
2. cred ca iarna si-a fixat obiectiv: sosesc pe 1 decembrie. acum umbla cu norii si vintul sa ma sperie. pe mine? poate numa...
3. jazz inca imi poarta ranchiuna: unde nu am insfacat-o si fuga la dr georgescu, ca daca ninge cotu' transportat mitza. si pe o plooooaaaaie deasa...
jazz: ma duci cind ai tu chef, nici macar nu ma anunti, ce-s eu maimuta ta? sta in mijlocul casei infoiata gata de bataie. [la intoarcere]
eu:  pai, m-am gindit...
jazz: ce vorbesti? tu si ginditul. puteai sa gindesti cind era cald si bine.
eu: lasa, ca nu te-ai udat...
jazz: mi-a fost frica, si am stat smirna sa-mi bage aia termometrul in fund si demnitatea mea a suferit.
eu: da' nu trebuia sa faci vaccinul? deparazitarea?
jazz: ma mir ca nu m-ai dus de craciun!

[constiinta mea racnea in ureche: i-ai dat piept de pui crud!][asa am facut, e drept]

cind e vorba de jazz am emotii, asa ca am aminat vaccinarea gindind ca pot sa sar peste eveniment. apoi m-am razgindit, pina la primavara e mult, nu are purici, dar intern trebuie deparazitata ca doarme cu mine in pat. adica incepe asa, adoarme in culcusul ei nr 1, peste noapte cind merge centrala se duce in casuta nr 2 care e lipita de calorifer, si sfirseste la mine in pilota, caci eu asa ma trezesc, cu ea in brate.

la dr georgescu, intr-un prosop mic, un pisi de 5 saptamini, albastru din ala, o frumusete, ziceai ca e  de jucarie. nu am pus mina pe el, de frica lui jazz, care era de fata.
cind a cintarit-o, nici o surpriza, tot 3.7kg.



3 comments:

cristina said...

ce culcusuri frumoase are! e o rasfatata, ce sa mai?!

vic said...

cel mai bun culcuș sunt eu.
acum, ca a fost la vaccin i-au crescut doua cornițe linga urechiușele de plus.

cristina said...

Pai nu? Asa si trebuie. :)