Thursday, June 23, 2016

deodata...

prea cald.
jazz face baie, scapa din cada de vreo 4 ori plina de sampon, ma face leoarca, cind ajung la coada nu mai vrea. sa o usuc nici atat. dupa vreo citeva ore, obosita si ea si eu, ea cu blana aproape uscata, eu disperata, ne asezam.
adoarme pe patura in pijamaua mea, in care si-a bagat botul cu totul. ofteaza. alaturi eu fac rebus, dar de fapt sunt numai urechi. din cind in cind o trag de o labuta sa vad daca misca. misca.
apoi se muta pe noptiera in culcusul ei de iarna, abandonat de vreo doua luni.  ma astept sa cada cu totul, dar nu se intimpla.
la ora 10 seara se scoala, ma ignora, maninca si iese pe balcon.
in miezul noptii ma trezesc, jazz e linga mine si se linge. mi-e cald, caci sta lipita de mine, dar nu se lasa impinsa vreo 10 cm intr-o parte. a doua zi, la periat scot ghemotoace mari de blana, si mi se pare ca totul e din nou normal.
jazz isi maninca pliculetul de gourmet, doarme si miauna la toate usile din obicei, fiindca oricum sunt toate deschise larg. pina acum mieuna sa-mi spuna ca sunt inchise, acum miauna sa-mi spuna ca sunt deschise. e o pisi vorbareata.

1 comments:

cristina said...

:)) draga de ea.