Saturday, May 27, 2017

de ce sunt tirfele triste? [2]

habar n-am.
si tot asa, despre cum reuseste marquez intre 2 intrari in port a vasului fluvial al postei, care zabovise o saptamina din pricina secetei, mugind in canalul portului, pe scurt, un an,
sa ma prosteasca cu o balmajeala geniala incredibila, inacceptabila si care putea sa mai continue vreo o mie de pagini.
dar:
de atunci am inceput sa masor viata nu in ani, ci in decenii. cel al anilor cincizeci fusese hotaritor, pentru ca am devenit constient ca toata lumea era mai tinara decit mine. cel al anilor saizeci  a fost cel mai intens, din cauza banuielii ca nu-mi mai raminea timp sa gresesc.
cel al anilor saptezeci mi-a inspirat teama, caci exista oricum posibilitatea sa fie ultimul. totusi cind m-am trezit viu in dimineata celor nouazeci de ani...
[povestea tirfelor mele triste - gabriel garcia marquez]

0 comments: