Tuesday, September 15, 2009

clara haskil si chaplin



In viata mea am intilnit 3 genii: Clara Haskil, profesorul Einstein si sir Winston Churchill

recapitulind:

1895-1960 nasterea-moartea
1907-1918 poarta [intermitent] corset de fier pentru scolioza
sufera de-a lungul vietii de: scolioza, apendicita, bronsita, pneumonii, operatie pe creier-tumora, radioterapie, erizipel.
- nu a avut o casa niciodata [pe 10 iul 1951 inchiriaza primul app]
- nu a a vut niciodata venit, pina in 1951 cind incep sa-i vina onorarii din concerte
- nu a avut un pian [pina in 1952, cind face rezervarea unui steinway]


9 comments:

Belle de Jour said...

gata
iri place clara haskil
asta stiu
dar altcineva?
merci

vic said...

nu chiar asa. nu am nici o inregistrare a mea cu ea. disc, CD...

nu am cumparat un emil gilels cu sonata 8/beeth care costa 28 euro. desi.

isaac stern, yehudi menuhin [beet/Co pt vioara] si oistrah. claudio arrau [pian/beeth], guidon kremer.

Belle de Jour said...

bine
e bine de stiut
si o intrebare
muzica in format mp3 - cea carese asculta si pe calculator - asculti?
multumesc pentru clarificare
:)

vic said...

ascult de nevoie. demult ac de safir pentru pick-up nu mai am. si nu merg alte tipuri, distorsioneaza.

poate o sa gasesc un alt pick-up.

ascult pe orice.
dar nu pe oricine. :-)

Belle de Jour said...

:)
da inteleg
Multumesc pentru raspuns
:)
Sakura nu prea mai mananca-asta in plan uman si pisicesc. Nu stiu ce are-e o ...toana.
:) sper ca jazz e bine

vic said...

e melancholic.
poate o bucatica mica de ficatel crud de pasare?

poate o pisoaica?

poate un ceai, o carte?

Sakura said...

:)
da ramane acasa singur
adica incepe perioada de stat alone in casa
nu curios nu mananca carne cruda de loc si d timp.
ar trebui sa ii iau niste varza
sau..rosii
mananca rosii crude
dar manzgaleste casa
asta ebuba ca nu trebuie sa i le tai
sa le...muste
multumesc de sfat
:)

vic said...

dupa ce v-am citit pe voi m-am dus si eu acasa la jazz: cartof, varza, rosie... cotu'

jazz vrea carne cruda, poate odata o sa fac un film.

povestea este ca nu ma lasa constiinta sa o folosesc in momentele ei superbe ca sa-i fac poze sau sa o filmez. absorb imaginile si le pastrez.

de vreo 2 zile si-a revenit dupa deparazitare. acum ma pregatesc de vaccin.

intre timp a mincat peste din conserva de oameni: ton in suc propriu, bucatele mai mari. ii place foarte mult. si icre. crude.

ideea cu ceai/carte e reala: jazz bea ceai si face zdrente orice carte prinde.

Sakura said...

:))
pentru zdrente
:)
idem si pe aici
:)
week end placut