Friday, September 25, 2009

jazz la vaccin, la dr gingarasu

http://pro.corbis.com/Enlargement/Enlargement.aspx?id=42-21473712&caller=imagegroups

inhat pisoiul si plec la medic. in masina jazz se urca pe parbriz si face mare comedie in trafic, miorlaind cit poate ea. si poate.

spre surpriza mea, la medic e aglomeratie: multi ciini care la ecografie, care nu stiuce... se lasa cu asteptare. eu cu jazz in brate ma plimb prin magazinul de animalute unde un pisi mare si lenes doarme mereu intr-un cos. intreb daca e viu. asistenta e ofensata si-mi zice ca da.

deodata jazz incepe sa sfiriie, pufaie si sa scoata sunete. toata lumea a lasat balta tot, si s-au repezit sa rezolve vaccinul. cateii, pe coada lor se uitau plini de interes la asa lucru. asistenta ma linisteste ca nu va durea, eu o tin strins in brate si nu vreau sa-i dau drumul incolo-incoace. in timpul vaccinului, ma uitam cum se termina lichidul din seringa, si cum jazz nu a scos macar un mieunat.
la sfirsit, eu refuz in continuare sa o las din brate, ea se tine strins de mine cu ghearele, si abia reusesc sa umblu in geanta mea sa scot carnetul, unde imi inscrie vaccinul si portmoneul din care iarasi scot banii, cei 350, 000 de lei.
la urma toata lumea rasufla usurata, si ca in filme isi reiau activitatile, de parca a fost un stop cadru.
jazz flutura coada pe stomacul meu, care de fapt mi-a ajuns in git.

in masina inspir si ma apuca risul. jazz se freaca de mine si se aseaza in bratele mele. nu am cum sa-mi pun centura. negociem, fiindca sunt controale de politie in tot orasul. si asa daca ma vad cu mitza in parbriz o sa faca scandal.
acasa, jazz cade intr-un somn adinc, iar eu o tin in brate si suspectez orice miscare, ca o reactie la vaccin. pina vine lili cu brinza de vaci, si atunci jazz se arunca in bratele ei, iar eu ma conving ca lucrurile sunt in limitele normale.

ca sa nu mai spun, ca ma gindeam sa nu fie deocheata fiindca la medic, toti o admirau, se minunau si o scuipau. nu ca as crede in asa ceva, dar am auzit ca ajuta si pe cei care nu cred!

toata seara insa, a stat cu coada la mine, in afara de timpul cind mi-a facut favoarea sa-mi stea in brate. jazz are 2 ani si 3 luni.

3 comments:

Belle de Jour said...

tu te-ai gandit sa le aduni pe toate in format "lecturabil" traditional? nu acum
si nu zic sta asa de ..flaterie.
ci pur si simplu pentru ca eu o vad pe jazz cand face asa ceva fara adaosuri abisale si total-deprimante.
stiu ca iti place foarte mult sa citesti si asta se vede, fara gluma.
din pacate rareori ma intalnesc cu texte simple si normale si nu cu coco-fifarii in care sinele se intoarce spre sine si se uita in oglinda.
asta pe de o parte
pe de alta, :) bine ca a avut numai reactia atsa. coada spre stapan si adaos de nu stiu ce rautate e specialitatea lui Sakura. :)

vic said...

mie imi place sakura foarte mult. este exact ce trebuie. cine vrea o pisi bleaga si depersonalizata. [de ex eu ma pling de jazz cu ipocrizie, daca e cuminte cred ca e bolnava]

si imi place si site-ul tau. nu citesc in fiece zi, iar cind o fac derulez mai multe zile, e foarte spectaculos.

sunt de acord sa scriem o carte cu pisici amindoua :-)
adica un motan si o pisoaica.

Sakura said...

:)
asta inseamna ca trebuie sa mai scrie DANSA si pe la mine sau sa povestesc si eu ce mai fac.
:)
povestea cu personalitatea pisiceasca e cumplita. azi dimineata au fost confundate cutiile de conserva si am primit mancare de caine. rezultatul: nu am mancat toata ziua nimic :)
salutari lui Jazz in week-endul asta
sa mai scri ce face ea
:)