Tuesday, September 29, 2009

evanescent si empatic

fac lucruri care n-au nici o legatura cu mine:

in wend in loc de poze, leg borcane care vor fi rinduite in camara si pe care jazz le va gherui ca si in anul precedent.
merg in locuri detestate cu persoane care-mi pun rabdarea la grea incercare si cred ca si ele se mira cum de le suport.
maninc lucruri grele si sofisticate desi imi doresc de ceva vreme prajituri opulente in ciocolata, frisca si creme cu nuca.
beau prea multa cafea, pe care o urasc imediat ce am facut-o fiindca nu are aroma, e prea tare si nu are caimac.
citesc prea mult si nu ceea ce as dori si sunt agasata.

in dupa amieze caldute, stau cu pisoiul in brate care, in evanescenta liniei orizontului, inflacarat brusc portocaliu, se alinta: isi aduna toate labutele, 4 adica sub ea si apoi scoate un virf de labuta, si eu o apuc sa i-o trag sa ne jucam. dar e labuta din partea opusa. face asta regulat, cred ca ma tachineaza.

duminica face baie si doarme apoi 6 ore. parfumata si serioasa ma urmareste prin casa cu coada vilvoi si ma musca de picior imediat ce prinde ocazia. i-am cumparat jucarii noi, dar se joaca cu ele doar daca ma joc si eu.

prin casa simt nevoia de mult galben si portocaliu, poate albastru.
mi-ar place sa traiesc intr-o casuta la marginea unei vii, cu nuci si gutui la marginea imprejmuita.
ma pregatesc de retrograd. pentru mine octombrie e cea mai grea luna a anului.

1 comments:

Sakura said...

da
stiu
cum e octombrie
si da, stiu, am trecut prin "burn-out", am vazut cum e. mi-au trebuit 6 luni sa nu mai am accese de panica si sa ma relaxez-pentru asta ultima cam 1 an. dar aici e imposibil
mai scriu pe mail
multumesc de mail
sakura e sub pled-adica eu acum dorm
:)