Monday, April 26, 2010

dupa amiaza unei nimfe

cind a inflorit amaryllis-ul //

Insingurare la mai mult ca perfect



rotunjita-n patetismul unei dupa amieze portocalii

tristetea mea nu seamana cu a ta.

e primavara cind sarut petale

in miez de zi,

sau in pagina de download free

sa rascolesc incriptari.



printre obisnuinte si tandre cercuri

ce pastreaza oscilatii si gesturi nervoase citeodata

iubirea mea nu seamana cu a ta.

ce cred eu despre

aceasta geometrica si virtuala economie

de timp de conectare.



fara indoiala am sa impart ciudate aripi frinte

- mototolite-n catifele stinse -

in protejate pagini web

si am sa pun parola

- pe care am s-o uit definitiv -

intre faptura mea si fluturii striviti.



sufletul meu nu seamana cu al tau.

la capatul acestei navigari absurde

privire de albastru pe albastru.

cind am sa stiu unde s-a dus

gestul care ar putea cuprinde

o lista larga in care nu-s.



2 comments:

Olivia si Tudor said...

Ma face sa ma gandesc la melodia asta: http://www.youtube.com/watch?v=wlBwddAJmyg

vic said...

da, citeodata reconsideram.
nu stiu daca e bine sau rau, daca apoi vom fi mai bogati sau mai saraci.