Friday, April 30, 2010

de wend, de primavara [2]

draga domnule decan
eu ti-am pus pisica-n geam
tot sperind c-o sa rimeze
ce astepti si nu mai vine
vai de tine / vai de mine.

si foaie verde primavara
asteptind eu pe afara
tot gindesc ce sa-ti mai fac
fricii tale da-i un leac
trage dracu din pistoale
nu mai invirti dosare
nu mai aduna parale
imi faci sila, mi-e rusine
asteptind ce nu mai vine.

si d-alelei si valeleu
preacuvioase vorbe,
traznita stau si nu-nteleg
ce scenariu pritocesti:
de o poti lua de-a dreptul
si ai totul la-ndemina
nu se face sa pui sfertul
cind ai si intregu-n mina.

nu ma judeca de toanta
esti mieros dar dai cu barda
ai hartag si vrei iubire
ma sufoc de indignare
cind te dai asa de mare.
cin’te cere de nevasta
eu am casa, tu ai masa
tu ai casa, eu am masa.

curmatura de drumeag
taietura de briceag
lasa-n ma-sa acest mesaj
la vedere!
ca tot prostu’
sa se mire care-i rostu.
nu ma pacalesti pe mine
ca prin sticla vad prin tine.
este o regula in toate
sa nu spui ca n-am dreptate
dar cu sufletu’ cum stai?
daca n-ai, n-ai.
pai, atunci, de ce sa dai?

cu pisica cum ramine
spinzurata-n cui pe geam?
eu ti-am spus sa nu cutezi
s-o atingi, c-o sa te muste.
toate-ti vor iesi pe dos,
draga domnule fricos.

3 comments:

Mirela P. said...

Haioasă poezie! :lol:
Jazz e o dulceață de pisică, e chiar foarte frumoasă!
Să-mi spui din timp când se apropie ziua ei, să-i pegătesc o ”întâlnire” ca la Natașa, și câteva cadouri frumoase! Pupăm pisi Jazz! :P

vic said...

sa NU se confuseze

vic said...

era pentru belle, ca-i place geo dumitrescu, dar ea e necajita rau.

e vorba de un decan de barou, ca sa se confuseze!