Tuesday, November 23, 2010

23 noiembrie, ora 6:00

dupa ce zboara din chiuveta de la baie in bucatarie, jazz se cocoata pe geam; mereu ma intreb la ce se uita. eheeee, afara pe intuneric misuna cateii pisaciosi cu stapinii lor fumatori, pisici de container care sfirsesc batindu-se intre ele si scotind schiorlaituri groaznice, sau miorlaituri sfisietoare si miloage cind s-au urcat in copaci si nu mai stiu sa coboare. sa fiu eu sanatoasa cite mitze dau jos din copac saptaminal si cita truda depun fiindca desi se stiu salvate nu coboara de buna voie. trebuie sa le desprinzi ghearele de crengile copacului ceea ce nu-i intotdeauna usor, basca zgiriatul daca te prind sau scuipatul.

mai circula si 2 vecini care cred ca sunt paznici si la momentul cind eu plec ei vin calcind apasat si grabit.

mai este spectacolul aprinderii luminilor in apartamente: una cite una ferestrele se animeaza, unele se deschid si incepe sa curga in valuri europaFM.

vin taxiuri, pleaca din parcare supermatinalii, iar inaintea mea cu 5 minute pleaca vecinul bataus si magar de la et. 2. acum o sa intrebati de ce si cum, ei bine pentru ca zbiara cit poate: cine a baut fa n-auzi, apa minerala?

mai sunt si masinile de salubritate, cu oamenii aferent puturosi care zguduie si tirsiie containerele de gunoi.
vi se pare putin? intrebati-o pe jazz, ea stie mai bine.

11 comments:

simf said...

poti incerca sa dai jos pisica din copac cu varianta "superbaiatului" dintr-o reclama: o strigi "pisicaaaa":) (asa face ana mea cu zombie).
cu conteinerele - ai mare dreptate, mi-am amintit cum era. bine c-am scapat!

Olivia si Tudor said...

He, he, he:) Mari minuni pisicile! :) Tudorica facea asta azi-noapte pe la 1. Privea mai mult decat atent afara, unde eu nu vedeam decat ca este intuneric si frig. Cine stie cat de diferite sunt lumile noastre desi dormim in acelasi pat:)
Jazz a devenit mai mancacioasa in ultimul timp? Tudor ar tot manca.
Si cine ii bea apa minerala vecinului-magar? Doamna lui, "fa n-auzi"? :)

Rodica said...

(macar) isi noteaza tot,sau iti spune tie direct ca sa nu uite?

vic said...

@simf
ultima patanie a fost asa: statea mitza pe ramura si mieuna, voiam sa o apuc dar se tinea cu ghearele. obosita, am vrut sa plec, dar nu pot sa descriu cum a sunat mieunatul ei atunci, un fel de nu ma lasa.

atunci mi-am pus diversele jos, si cu amindoua miinile am apucat-o si cu efort considerabil de smulgere am dat-o jos.
cind a simtit pamintul sub labute, a fugit sub masina.

vic said...

1. jazz maninca dar numai daca e foarte variat si foarte crud!
plus surprize.

2. ala e magar fiindca mai zice si alte vorbe pe care ma jenez sa le reproduc. iar 'doamna lui' e o proasta fiindca rabda toate mizeriile astea. sau poate ca merita cine stie?

vic said...

@rodica

citeodata cind ma stringe in labute, eu cred ca jazz e cu suflet de om. iar cind eu citesc ea sta cu burtica in sus pe bratul meu si se uita in carte.

daca nu ar sti sa citeasca de ce crezi ca s-ar uita la mine cind dau pagina? vrea sa o astept sa termine si ea.

SNEJINKA said...

eu ştiu precizamente la CE mă uit
mai puneţi şi voi, omiţii, mîna p-o 'carte' :p

de vise

merci multisimmm că-mi apreciezi cum se cuvine căciuliţa galbenă:)))

pupăceli pe boticuri şi musteţi

p.s.- miauuuuuuuuuuuu
eu halesc de rup!!!
a, şi-am învăţat arii de la mezzo că sîmbătă un vecin 'hotărît' a tăiat cu drujba tot ce-a 'prins' pe stradă aşa încît noi am stat cu geamurile ferecate şi cu sonorul 'pe maxim'
offffffffffffff
cum ziceam, miaaaaaaaaaaaa
uuuuuuuuu

Rodica said...

Ce dragut!Asa e.....macar sa invete sa aveti un ritm comun de citit,sau sa o astepti si pe ea! :)

beausergent said...

are timp jazz! of, doamne!
în ce-l priveşte pe vecinul de la 2 să ştii că are dreptate! cine bea apa minerală şi-o caută cu lumânarea!

vic said...

@beausergent

probabil ca ea ii zice cite ceva, dar sotto voce, dupa care el zbiara: iesi afara din ochii mei.
iar intervine ea, apoi el: piei din ochii mei.
si o tine asa cu ora pina probabil oboseste si se duce la culcare.

vic said...

@snejinka
in toata incurcatura cu schimbatul orei, cu venirea iernii s-a creat mare invalmaseala, ceea ce nu e pe placul mitzelor.

zgomotul acela de ferastrau e foarte neplacut, ca si bormasina
dar, asa ai facut burtica-gogonica de mezzo, ceea ce nu-i putin lucru pentru un pisoi atit de intelectual, cu fisa la biblioteca.