Friday, November 26, 2010

jazz se odihneste

a tras la jug, trece in somn repede incit eu pot sa banuiesc ca abia m-a asteptat sa vin acasa, ca ea sa se poate odihni.toarce ca un motoras, zgomotos, se freaca de mine, isi cauta loc, se impinge daca nu-l are pe cel dorit si asteapta momentul sa plec dupa ceva, ca sa puna stapinire pe teritoriul care ni se cuvine de fapt in comun. eu renunt, ea nu face vreun semn de parere de rau, si fiecare ramine cu ce merita: eu cu nimic.dar nici nu-i place sa plec, geme si ciriie incetisor, ca si cum ma cearta ca ma foiesc si o deranjez.
am voie sa citesc, dar sa dau pagina cu zgomot prea mare, nu.
daca totul decurge normal, adica fara sunat la usa sau telefon, ciocaneli sau sunete ascutite care o supara, jazz intra intr-un somn adinc, cotropitor si se blegeste.
atunci, eu ii tai gherutele si desi are intentia sa protesteze, renunta si eu chiar ma obraznicesc cercetind cu luare aminte si pe indelete toate pernutele, toate labutele.

7 comments:

nideleacristian said...

Buna ziua.
Ma numesc Cristian, administratorul directorului web www.siteuri-web.ro

Va propun un schimb de link-uri. Va pot promova blogul prin introducerea lui la rubrica Parteneri, in cadrul directorului.

In schimb as dori sa plasati la dvs. in blogroll urmatorul link:

Titlu - Cazare Sinaia
url - http://www.e-statiuni.ro/cazare-sinaia.html

Daca sunteti de acord, va rog sa ma contactati la nideleacristian@gmail.com cu detaliile link-ului dorit de dvs

Olivia si Tudor said...

Ce frumos stiu sa doarma pisicile.

Mirela P. said...

Se pare ca lui Jazz ii place patura asta! Cand ai pus-o pe fotoliu ti l-a sterpelit (locul)!
Dar e atat de dulce...cum sa nu i se cuvina?!
Miau...! :P

Grişka said...

Jazz, somnoroaso, fă-mi o vizită pe blog când te trezeşti. Ţi-am pregătit un calendar :)

Teodora said...

Hehe, cunosc foarte bine treaba cu plecatul după ceva, ca să-mi găsesc locul ocupat.
Pe principiul "Cine pleacă la plimbare, pierde locul de onoare".

În altă ordine de idei, am văzut că-ţi place "Micul prinţ".
Dacă-ţi face plăcere, te invit la o leapşă:
http://cofeturi.blogspot.com/2010/12/un-fel-de-bici-cu-trei-corzi.html

Teodora said...

Hehe, cunosc foarte bine treaba cu plecatul după ceva, ca să-mi găsesc locul ocupat.
Pe principiul "Cine pleacă la plimbare, pierde locul de onoare".

În altă ordine de idei, am văzut că-ţi place "Micul prinţ".
Dacă-ţi face plăcere, te invit la o leapşă:
http://cofeturi.blogspot.com/2010/12/un-fel-de-bici-cu-trei-corzi.html

Lady Io said...

Ce idee buna, o sa incerc si eu sa-i tai gherutele lui Chiti cand e somnoroasa, ca altfel ma injura si pe pisiceste, si pe soriceste :-)