Thursday, November 25, 2010

unde-i jazz? jaaaaazz!

nu stiu daca jazz ma studiaza pe mine, dar eu o analizez foarte atenta pe ea.

desi anumite obiceiuri i le-am invatat prin repetitie, tot reuseste sa ma surprinda si exaspereze uneori.

faptul ca se ascunde in cele mai neavenite momente sau ca prelungeste gluma peste limita, cind vocea prinde tremolo si nu mai sunt deloc sigura ca se joaca si nu a patit ceva ingrozitor, imi dovedeste ca ea se amuza.

e un perimetru mereu acelasi si in ciuda faptului ca nu am achizitionat mobile sau ca le-am miscat pe cele existente, ea gaseste locuri unde imi da prin gind sa o caut doar la sfirsit sau deloc.

la final, sare din ascunzatoare pe mine facind o tumba, ceva nemaivazut care ma induioseaza si domnisoara scapa de pedeapsa, oh doamne de fapt mitza asta nici nu stie acest cuvint. cind o scarpin sub barbita, am impresia ca zimbeste.

7 comments:

Olivia si Tudor said...

Mie imi spusese cineva ca atunci cand pisicii tin ochii usor intredeschisi de fapt zambesc. Si cum mangaiatul sub barbita e preferatul lor, cred ca Jazz chiar zambeste.
Cand se ascund asa si lasa coada pe afara poate ne ofera un indiciu sa nu ne disperam prea rau. Si eu ma sperii cand nu mai dau de Tudor, imi imaginez cele mai urate scenarii, ca a ramas intepenit, ca a cazut de la geam... Din fericire nu se adeveresc :)

Grişka said...

Miao, înseamnă că eu sunt băiat bun, fiindcă de obicei răspund când sunt strigat :)
Vero zice să adaug că acest "de obicei" reprezintă cam 80% din cazurile de "dispariţie misterioasă" :)

vic said...

@olivia si tudor
in situatia din poza, cind am vazut unde e, eu am jucat comedia mai departe, prefacindu-ma ca habar n-am unde e mitza.
ca sa-i ofer momentul cind sare sa ma sperie, si eu sa ma prefac.

dar sunt situatii cind nu lasa nici o farima de coada la vedere.

vic said...

@griska
pai alea 20% sunt suficiente sa bagi in sperieti stapina. tu ce zici griska e frumos? nuuuuuu.
dar sunt sigura ca si tu primesti de la vero un scarpinat sub barbita in loc de un tras de coada.

si cine ar indrazni sa-ti faca tie una ca asta?

simf said...

vic, o adresa de mail, pls... am ceva pentru jazz

Grişka said...

@Vic:
Da, aşa e, Vero nu mă trage niciodată de coadă :D

Pisu said...

Si eu ma ascund destul de bine...dar si raspund cand sunt chemat...evident atunci cand vreau eu...cand stau prea comod nici nu ma misc :D