Tuesday, July 26, 2011

din gradina altora

pentru simona, cu admiratie si invidie:

5 comments:

simf said...

vic, io zic ca, pentru a fi invidia invidie, e musai sa vii sa gusti castravetii.

vic said...

asta ca asta,
dar cind vad eu muntii aia de paleti!?, cutii lazi si lemne viitoare din care un om si-a umplut curtea ca un gospodar ce se afla,
ei bine,
cind vad eu cita rinduiala si pregatiri de opere mari

m-as da peste cap de 3 ori, si m-as face imparat.

simf said...

vino.

Teodora said...

Gospodar e şi cel care (fie şi din grădina altuia) pune castraveţi la borcan şi mărar la uscat.

Mărar am recoltat şi eu şi mi-e drag de el de zici că cine ştie ce minune a lumii este. Da' poate chiar este, nu? :)

vic said...

@teodora
aceasta floare de marar e foarte parfumata si nimic nu o egaleaza pusa in oala cu sarmalute, ardei umpluti sau dovlecei.

e o minune culinara si apoi a lumii care ne cuprinde :-))