Friday, November 25, 2011

nu

umblu cu liste interminabile, de pe care tai dar si adaug, intr-un oras mohorit, si NU cred ca vreau sa vad sclipici si globuri cind mai am multe lucruri neterminate din anul in curs, NU vreau sa expediez ravase lui mos craciun in care sa-i cer iarasi carti si muzica, NU vreau sa vad bilantul fiindca e in defavoarea mea, NU si NU.

mergind dimineata pe un drum pe care l-as sti si orbeste, am fost surprinsa de o invazie de ciori, cerul s-a impestritat cu milioane de ciori si aerul s-a umplut de ciriituri si tipete. pina si ciinele care topaia la picior linga mine s-a oprit uitindu-se pe cer la rotirea lor nebuna.
paradoxal, m-am binedispus, revenindu-mi la dimensiunile mele reale nesemnificative, atita timp cit fie ca e 2011 sau 1105 pe un cer se vor roti in ritualul de plecare spre cimp, stoluri mari de ciori.

1 comments:

cristina said...

stolul ala o fi poposit prin baneasa? ieri, pe la sfarsitul programului, milioanele alea de ciori au facut un popas pe cladirile din jurul biroului meu :)