Friday, June 22, 2012

desene animate

- mare, mare!
[deschid gura larg, exagerat cred, stiu sigur ca apoi imi va crapa pielea de la coltul buzelor si ma va durea zile la rind - dar ce sa fac]

- hatz.
[trebuie sa inchid incet gura, punind un maxilar pe celalalt astfel incit in materialul moale amprenta muscaturii mele sa se imprime corect. de mai multe ori: hatz. hatz.]

- buf.
[ridic capul de pe pernuta si inca orbita bijbii dupa paharul cu apa si clatesc. clatesc. clatesc. nu am ochelarii si astfel cred ca nici nu aud daca nu vad]

dentistul meu e un personaj onomatopeic.

2 comments:

Olivia si Tudor said...

E amuzant si cand iti blocheaza gura cu "masinariile" lor, iar apoi iti pun tot felul de intrebari si se mira de ce nu raspunzi.

Desene Disney said...

Mie mi se pare cel mai tare atunci cand vorbeste cu tine, si iti pune intrebari... si tu logic ca nu ai cum sa-i raspunzi cand are doua aparate la tine in gura!
Voua nu vi s-a intamplat? :)