Wednesday, June 20, 2012

despre spam

raspuns pentru cristina:

cuvintele acestea de control sunt o verificare subiectiva tip scrie ceea ce vezi acum si care la rindul lor sunt generate aleatoriu, la limita lizibilului. nu se poate face o decriptare a lor automata, de aceea ele prevad spam-ul.
am incercat sa scot aceasta verificare dar atunci blogul, respectiv email-ul imi este blocat de spam care intra aleatoriu pe toate posturile blogului. de ex:

Anonymous has left a new comment on your post "julio cortazar [2]":
Un toxoplasme brouit ta vanille pultacée car ta contagion ressouda petitement son boycott. Je jérémie laidement le sketch inconsistant , ma vigilance latinisa votre cage désassimilatrice. Elle bague le houlier alors je brunis jovialement ce maboulisme pair. Ce frumentaire sinua sa saignée minéralisée. Votre sapelli butta cette rouillarde tombée. Je prétexte totalement ce chat menacé alors ta brandilloire remorqua ta crépinette longuette.
[url=http://www.lyon-communiques.com/communiques/kidiliz-collections-exclusives-enfants-c81431.htm]kidiliz lyon-communiques[/url]
Ton jeannot ventousa ma bondieusarde fabuleuse plus la berge subdélégua difficilement notre chio. Ton drungaire différencia notre flexure retentissante. Un parsisme tanna la hypercritique grogneuse. Un ridoir pronostiqua cette quérulence vocalique lorsque cette molybdénite couarda poétiquement le cachottier. Je couraille idéalement ce purpura hypnotisable comme la goinfrerie vena cette golmelle tricéphale.

http://www.lyon-communiques.com/communiques/kidiliz-collections-exclusives-enfants-c81431.htm



Posted by Anonymous to Insomniaci, treziti-va!!! at May 29, 2012 9:28 AM

1 comments:

cristina said...

da, stiu, am observar si eu asta la mine pe mail, dar am mai observat ca aceste comentarii nu sunt publicate niciodata la postarile respective. in ceea ce priveste mailul, primesc maxim 4 asfel de e-mailuri pe zi si le sterg pur si simplu. de aia te intrebam daca ti-ar incurca mult viata, dar daca tu zici ca ti se blocheaza mailul cu spamuri, lasa asa cuvintele.
stiam ce sunt cuvintele de verificare, dar am deseori dificultati mari in a le reda si mereu ma frustreaza sa scriu un comment si sa nu pot sa-l public sau sa-l pierd pentru ca nu scriu corect cuvintele alea.