Monday, May 16, 2016

cam innorat

incepind cu 9 mai, prin oras nu mai circula maxi-taxi. eu sunt de acord.
acum, avem o perioada de adaptare, toata lumea converseaza cu toata lumea si unul e mai destept/informat decit altul.
eu constat pe pielea mea ca: de la auchan [adica cu 2 sacose pline] iau autobuzul 23 [ca numai asta circula], care opreste destul de departe de cartierul meu [ca sa nu zic casa] si merge...ei??!!
la carrefour!
care-i prostu' care merge din market in market? poate doar daca vrea sa se plimbe. si sunt in doua capete opuse ale orasului.
eu ce va spuneam? avem primar care se ocupa cu fotbalul si acu' si inainte. si atunci, cine sunt eu sa ma pling intr-un oras colorat rosu si foarte muncitoresc!
pe jazz nu o intereseaza si se spala dupa care doarme. natiune, fii desteapta! strig eu. degeaba.

 


0 comments: