Saturday, May 7, 2016

o masina pentru zmei...

o masina pentru zmei
care face taitei!
 
 
 

3 comments:

cristina said...

Si foaia ai facut-o tu? Ca asta mi se pare cel mai greu ...

vic said...

aluat: 1 ou (60gr) Si o data si jumătate greutatea lui, făina, adica 90gr.
poti cintari sau din ochi, o lingura Bucătărie plină cu făina are 25 gr.
aluatul trebuie sa fie virtos, daca nu-i, mai pui făina. eu il frământ CIT tine o melodie pe Europa fm.
masina are un capăt pentru grosime si treci aluatul pe acolo CIT vrei tu, tot Reglind grosimea.
celălalt capăt este pentru tăieței.

am facut din aia lati cu nucsoara si busuioc. in aluat direct. Tărcati.
dupa fiert i-am amestecat cu nuca, miere si Scorțișoara, lamiie rasa.
fac si eu încercări.

cristina said...

mmmmm, pare un deliciu!
iar faptul ca masina intinde aluatul singura e de vis.