Monday, May 9, 2016

nici o victorie...

jazz nu doarme, nu maninca, nu se joaca,  nu sta la periat si nu ma lasa nici pe mine sa traiesc. miauna sfisietor, cind ma vede in fata computerului, se foieste mieunind tocindu-mi nervii si nu intelege ca nu pot sa tastez cu ea in brate. la inceput sta pe bratul sting si e cuminte apoi, ofteaza, pune barbia pe marginea mesei si urmareste ce scriu cu dreapta, iar la urma se urca pe masa si se aseaza usor in mijlocul tastaturii de parca or sa iasa pui de acolo.
in ultimele 2 saptamini am hranit cu cea mai scumpa mincare toti motanii maidanezi, care nu mai stiu de nici o teama, cind ma vad vin de-a valma, se freaca de mine si alearga cu labute scurte spre locul unde stiu ei ca am voie sa le pun mincare. si le place sheeba si royal canin si nu fac mofturi la jeleu.
in timp ce,
cocotata pe modulul din bucatarie, jazz se uita in jos cum ma joc eu pe gresie cu o aluna. cind o pun sus pe modul, o impinge delicat inapoi jos. dar nu vine la joaca. asta-i ceva rar, ea de obicei nu se lasa mult invitata la zornait jucarii.
adoarme iepureste pe unde apuca si atunci ma uit la ea, si imi trece supararea, arata insingurata si vulnerabila.
iar eu ca mighty mouse ce sunt, trebuie sa fiu responsabila.


0 comments: