Monday, September 19, 2016

aniversare 20 de ani

promotia 1996 - speciala info, inca mai exista aceasta varianta in invatamintul liceal romanesc.
povesti de viata extraordinare, cu morala la sfirsit si pasapoarte pe toate continentele.

as putea face comentarii din interiorul sistemului, deprimante.
dar daca ma limitez sa scriu doar ca invatamintul este macinat din interior, se intelege destul, neh?
daca spun ca profesorii nu fac cinste breslei lor, o sa mi se spuna ca nu toti. si eu vin sa spun la fel, ca nu toti am fost comunisti inainte de '89, dar cumva am fost complici prin acceptare si complacere.
si multe alte vorbe de acest fel... amare.
am si pilde: capul ce se pleaca sabia nu-l taie, noi, la poarta orientului si coada occidentului si tot asa.

ia uite, cum de la veselie, am ajuns la zimbet atit de subtire de doamna profesoara, ca sta sa se rupa.

!!!!!!!!! de fapt, am sentimentul ca acesti fosti elevi, azi oameni de 38/39 de ani, copilarindu-se si rizind de fel de fel de amintiri, ne salveaza. ne si invata ceva, dar eu stiu daca...
toti isi amintesc de backtracking, ai as avea o banuiala daca nu as sti ca seria de dupa, imi spuneau vlad_tepes. mda.


0 comments: