Monday, September 12, 2016

pisica in septembrie

vazind miscari in casa, jazz ocupa pozitii: pina aici! nu atingeti ce-i al meu.


obiceiurile de dormit sunt cu totul altele: ziua doarme cu schimbul pe patura mea sau in casuta ei.
noaptea doarme de-a lungu-mi, cu coada spre mine, rasucindu-si capul pe piciorul meu. astfel e sigura ca nu pot sa misc. si eu stau asa vreo ora dupa care ma dor toate si atunci aud proteste mai slabe, mai tari. jazz zboara pe un covoras, jos, si se linge si se tot linge, iar eu pot sa ma intorc pe alta parte. noaptea, cind ma trezesc, ea e in pat linga mine in aceeasi pozitie, lipita de mine cu spatele, ca sa faca fata inamicilor, luuuungaaaa. face cumva si coada ei ajunge sub mine, iar o labuta din spate pe mine. mi se pare lunga-lata si mare. si nefericit dependenta de mine.

0 comments: