Tuesday, April 19, 2011

cine-i hotul?

... n-oi fi tu? dai din coada, zici ca nu!?

vin acasa cu 2 piepti mari de pui, iar jazz cred ca m-a mirosit de la parter. miroase, miriie, da ture, sare pe masa, pe casa...
ca sa fac mai interesanta toata atmosfera, ascund farfuriuta cu capul de piept - adica fileul cel mai bun si fraged, dupa radio, si ma prefac ca habar n-am in rest. fluier prin bucatarie si astept ca jazz sa vineze.
jazz l-a descoperit imediat, dar nu stie ca sa faca, daca nu e pe locul lui la mincarea de pisi, nu stie are voie sau nu? sta pe coada linga farfuriuta si miauna si se uita la mine.
eu am treaba, si in felul meu o incurajez sa decida. mitza asta e bleaga, nu vrea sa fure, nu e hotomana.
sta linga si ma asteapta. nu-mi vine sa cred.
plec pe hall si pindesc, jazz mai rabda cit mai rabda si apoi maninca gospodareste chiar pe masa, odihnindu-se.
cind imi fac aparitia, pe farfuriuta mai sunt 2 bucatele mici, pe care se vede ca nu mai poate sa le manince. o pun la locul ei de mincare, iar jazz innebuneste brusc, ca de fiecare data cind maninca carne cruda, sare, face tumbe, si in final se ascunde sub masa ca sa ne jucam, cu coada, cu fata de masa si apoi de-a ascunselea.

viata de mitza de apartament!

5 comments:

simf said...

vic, i-am arata domnului meu raftul tau de gradinarie. a spus ca are el o idee cu pus tabla zincata pe un blat, mai multe n-a vrut cu niciun chhip sa-mi spuna. dar mi-a cerut sa pun pe blog poze cu suportul deg hivece. ceea ce am si facut.

vic said...

am dat buzna sa vad, cine-i mester de mester, ESTE.
acu stau cu limba de-un cot sa vaz cealalta minune cu tabla zincata.

simf said...

pana atunci ,o sa pun poze cu operaiunea sudat diverse, ultima lui distractie

Rodica said...

:)))))
Să inţeleg ca adorme instantaneu dupa masa crudă?

vic said...

@rodica
ti se pare ca e adormita, e pindicioasa, de acolo sare pe mine si ma musca sau ma sperie.

intii trage o joaca buna, apoi se culca si doarme cu cosmaruri pisiceste fiindca ofteaza in somn si scoate sunete, iar labutele zvicnesc anarhic.