Tuesday, April 12, 2011

e toamna'n primavara asta

scrisoare catre simona:

acesta este raftul cumparat special pentru gradinarit si care a costat. daca vremea de afara ar fi fost conform anotimpului, ti l-as fi aratat pe pozitie cu sculele si stropitorile din dotare.
asa, sta intr-o camera inca nefolosit, iar jazz se urca si coboara.
raftul de sus e cu suprafata zincata, ca sa pot lucra diverse.
acum, doar nu m-am straduit degeaba, ai putea sa-i trimiti pozele anonime pe e-mail preaindeminatecului si admiratului de catre mine - sotul tau. pariez ca face unul de 3 ori mai bun.

intrebare de concurs: planta din pahar este pamatuful crescut mot pe o tija lunga si golasa, solzoasa si inestetica. l-am rupt si il tin in apa, dar poate stie cineva cum sa procedez sa prinda radacina? si ce sa fac cu radacina ramasa in pamint? o sa dea alt mot?
cum sa fac apoi sa nu mai creasca balarie?

3 comments:

simf said...

vic, sigur ii voi arata domnului meu, cum i-am aratat si comentariile laudative (si s-a simtit mandru). daca am timp, azi voi pune iarasi poze cu ceva bricolaje de-ale lui.
pana atunci, am pus intrebarea ta la adresa: http://intrebari.hobbygradina.ro/392/ce-plant%C4%83-este-%C5%9Fi-cum-se-%C3%AEngrije%C5%9Fte

vic said...

poti sa ma lauzi in fata mesterului SUPREM, cum ca eu cu minutele mele am montat obiectul, nimerind 24 de suruburi in gaurile lor chinezesti!

multumesc, poate primesc un raspuns.pozitiv.

simf said...

prietenii mei gradinari au raspuns: e dracaena deremensis compacta.
despre ingrijirea dracaenei: http://www.horticultorul.ro/flori/dracaena/.