Tuesday, March 20, 2012

balconul lui chirila [1]

dupa amiaza calda, aranjez jardiniere pe balcon. schimb pamint, pun seminte.
in balconul lui chirila, vecinul meu pe orizontala se aud zgomote. ma uit si vorbesc cu tinarul care face ce face pe acolo:
- mitza intra pe balconul dvstra...
- stiu, am vazut-o.
- va deranjeaza?
- nuuu, nici o problema!
ma intorc, jenata, imi crapa obrazul de rusine, ca trebuie sa ma scuz pentru mitza mea nebuna, si jazz chiar in spatele meu, infoiata pe bara, asteapta sa ma dau la o parte si o ia catre vecin.
o pescuiesc, o cert si ii spun clar: nu, si uf-uf aratind explicit spre balconul lui chirila.
doar ce ma intorc ca jazz e din nou pe bara, spre balconul fagaduintei.
eu ce sa fac?

2 comments:

cristina said...

n-ai ce. se intampla adesea. le mana curiozitatea si dorinta de explorare. asta este.

vic said...

nu e cazul sa aiba curiozitati la et. 2 intr-un app de bloc.
de aici si regretul meu, ca nu traieste intr-o curte plina de copaci.