Friday, March 30, 2012

stefan radof

cind a murit st. a doinas am fost trista. dar acel sentiment nu a insemnat nimic fata de ce a urmat: acuzele si bulversanta moarte a sotiei lui. ca si cum aveam dreptul sa intreb. de atunci nu am mai deschis nici o carte a lui.

la vremea aparitiei [1986], un astfel de obiect/carte era o poveste: ilustratia de pe coperta e a lui tudor jebeleanu, iar interiorul e tulburator.

sa lasam timpul sa curga.

arzind trandafirul

priveste arzind trandafirul
si-nvata sa mori -
mi s-a spus.

sfisiere de duh –
incenusarea lui:
aeru-n flux
devorindu-i conturul.

umarul ierbii-a ramas
ca o pata – nevindecata
dupa arsita-n zori.

Invata sa mori!...
Invata sa mori!...

Doamne –
cum de-am putut privi
asemenea ura:
numele lui
imi va arde mereu
cuvintele-n gura.

1 comments:

Ady said...

Buna ziua,

Ma iertati ca va deranjez .Vin cu rugamintea la d-voastra sa scrieti un articol pe blogul d-voastra si sa distribuiti mai departe pe facebook despre mama mea, Gabriela Tudorache care este foarte bolnava . Este diagnosticata cu meningiom , o tumoare cerebrala care i-a afectat vederea si trebuie sa se opereze cat mai repede la o clinica din Germania unde ni se cere 35 000 EUR plus cheltuieli de cazare si transport .

Viata si vederea ei depind de aceasta operatie , iar mie si fratelui meu ne este foarte greu sa o vedem cum indura zilnic cumplitele dureri de cap si ametelile .Timpul nu ne permite sa asteptam si va rugam sa scrieti un articol despre cazul ei . Mai multe detali le gasiti pe http://gabrielatudorache.blogspot.com/. Sau ne puteti contacta la nr de tel. 0724342082. Va rugam , daca sunteti de acord sa ne lasati si un raspuns .
Va multumesc din inima pentru sprijinul acordat.

dumitru_gabriela31@yahoo.com