Monday, September 24, 2012

curajul unui sinucigas

suntem in curatenie, eu si jazz.
patul dublu din dormitor a fost desfacut in 2 bucati si dus in biblioteca.
acum dorm pe unul singur, cu o saltea alunecoasa si tremuratoare ca o piftie, ca un catafalc faraonic.
cearsaful atirna pe laterale, patura curge pe jos, pernutul se duce pe un raft iar eu m-am facut lunga, lata ca nu incap nicicum. vai de somnul meu si nici macar nu pot sa citesc, caci scoasa din environmentul meu, toate sunt la stinga in loc de dreapta si eu nu pot sa ma adaptez.

jazz nu vrea sa negocieze, ea vrea locul ei, in stinga mea, asa ca mie nu-mi ramine spatiu.
cind ma intorc noaptea, aud intii zdupaitul ei, deci doarme pe picioarele mele, iar eu nici nu-mi dau seama.
desi are un pat liber si amenajat, ea nici nu sta macar pe el in tranzit, pindeste cind ma duc in bucatarie, si se aseaza pe locul meu, pe pernutul meu. ea intelege sa-si aleaga locul de dormit in functie de coordonatele mele.

din cauza mobilelor puse pe linga biblioteca, noaptea mai cutreiera pe rafturi dind jos ce apuca dar si ochelarii mei, care-mi cad in cap, fiind pusi la indemina. acum ajunge peste tot.

intre timp si-a schimbat mieunatul, scoate un strigat puternic, enervat si enervant asa ca ma execut rapid.
doar ieri a fost mai bine, dupa ce a hapait un ti^mp de pui, a stat ca un constrictor sa digere vreo 7-8 ore. pe balcon.

0 comments: