Tuesday, June 30, 2015

extravagante de iunie [2]

1. pe drumul dinspre piata un mos mic si indesat, ponosit, mergea impiedicat ducind dupa el o liota de cinci ciini, care il asteptau si i se incurcau printre picioare.
nu era nici un conflict intre ei, se asteptau si impiedicau unul pe altii.

2. azi nu am apa rece, asa ca umblu brambura prin lume, fara ingaduinta: ma supara un tip care isi aprindea tigara linga o cutie de distributie de patru ceasuri de gaz, o vinzatoare care ma intreaba ce doresc desi eu nu doream nimic, asa ca ii taxez agresivitatea si nu ma las intimidata, cumpar pere cu 3 lei, din ladite vraiste fiindca unele sunt fleasca, m-am saturat de fasole verde si dovlecei, ca si cum doar astea sunt toate legumele posibile, caci vinetele si ardeii grasi nu pot sa-i pun la socoteala, oul la tarani este 7 sau 8 lei, rosiile doi lei kg fiindca stau sub forma de munti.
ca sa ma aflu in treaba caut peste: doar somon si novac.
caut piept de curcan, dar au murit de tristete toti curcanii din RO fiindca nu gasesc niciunde cit e piata de mare.
tarabele cu flori mi se par si ele ofilite si plec, trecind prin gura pietii prin fumul gros de mititei, asa, sunt oameni care la 9:30 dimineata maninca mici.

3. fac calcule complicate, daca e rentabil sa fac racord separat de apa rece direct cu contract de la furnizor, fara sa mai trec prin administratia blocului.
sigur ca nu e, dar ce sa fac in fata amenintarii ca ne vor taia apa rece din cauza restantelor la plati?

4. jazz vede ca nu i-am adus nimic si se culca din nou. se comporta si ea in doua extreme: ori miauna de o aud de la parter cind vin acasa, ori doarme pe unde vrea ea. si eu o las, ca e un suflet privat de libertate, si ma apasa constiinta.


 



2 comments:

cristina said...

ah, imi place pozitia asta cu burta la vedere de mama-mama!! e rasfat suprem, relaxare totala, incredere deplina in privitor.

vic said...

cristina,
cred si eu ca-mi arata burtica, ne cunoastem de opt ani, am facut razboiul impreuna...