Thursday, January 7, 2010

jazz e alintata si mieunicioasa

8 comments:

Pisu said...

O frumusete!!!!!!!!!!!!!!

Anya said...

Wow!!
Jazz your eyes are BEAUTIFUL
sooooooo bleu :-)

Hugs
Kareltje =^.^=

Belle de Jour said...

deci jazz este alintata, mieunicioasa si ...foarte frumoasa (ca rimeaza)
:)

Huffle Mawson said...

Hi Jazz. Sakura sent me over to say hello!

lucky motanul said...

hello
trebuie să ştii
că sunt cu totul îndrăgostit de jazz
îmi plac louis armstrong, sidney bechet, blind willie johnson
dar cel mai mult îmi plac
ochii de vis
ai lui lady jazz
nici nu te poţi aştepta la altceva
din partea unui motan, nu?
cre' că de vină e motanul sakura
dispecerul sentimental
al tuturor blogurilor cu coadă

Olivia si Tudor said...

Salutare! Ma amuza ca Jazz are, ca si domnisoara M(usette) una dintre mustatile stangi orientate in sus, in raspar cu celelalte fire. Asta mi se pare o chestiune seducatoare! :)

motanul Grişka said...

Eşti o frumuseţe. Jazz! Mă bucur că ne-am întâlnit!

vic said...

va multumesc tuturor,
in curind jazz va avea puseuri de diva, atit e de alintata.